|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Harry Potter & The half Blood prince
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
hej alle sammen jeg sidder fast i Harry Potter & The half Blood prince jeg skal lave en fest eleksir hvor man skal blandet altmuligt sammen men jeg er kommet der til hvor de viser at man skal bruge den flaske med tutten på i ved sådan en hvor man trykker og så står det ud i en stråle på billedet viser de den med tutten en flaske der skal rystes men lige meget hvad jeg gør er det forkert håber nogen kan hjælpe mig
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
nej det ikke lige mig at spille sådan noget selvom jeg har 1 harry potter til computer
jeg kan prøve at finde det på nettet
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
hej jeg har det samme problem at jeg sid fat det sted og jeg kan heller ikke finde udaf hvad jeg gør forket jeg håber at der nogen der kan hjælpe for det er sur ikke kan kommer vider
hilsen Lintta |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det problem er jeg kommet på. Du skal bare ryste flasken og så hurtigt helde det ned. Ælers hved jeg ikke hvad man skal
PS jeg har gennem ført det ![]() |
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til In-Gamer | Lintta (09-08-09), Tobias Truelsen (08-08-09) |
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2010
![]()
|
Jeg har haft sammen problem . men der 2 muligheder når det er det med ryste,
enden må den kun rystes lidt og så i . ellers rystes meget også i lade den køle ned Man må bare blive ved og forsøge, til sidst lykkes det mig ;D men et godt råd er hvis det driller så søåøger for gøre alt det inden rigtigt , og få masser tid til det der driller .. Knus ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:22.

jeg kan prøve at finde det på nettet

Linear Mode