|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
GTA4 Taxa
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hold RB inde når der kører en Taxa forbi. så skulle den stoppe. hold Y nede for at sætte dig ind
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
oh. troede du mente Xbox 360
![]() jeg mener RB er knappen over der hvor man skyder på PS3 og Y er trekant (gul) jeg er ikke sikker på styringen er den samme på en PS3 som en Xbox men prøv ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
så kan jeg desværre ikke hjælpe dig
![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
En anden gang bedes du venligst blot oprette ét emne omkring dette.
Jeg har bidraget med det hjælp du søger, i den anden tråd du har lavet: GTA4 Taxa Derudover vil jeg lige tilføje og sige, at det ikke er muligt at ringe til en taxa, med én undtagelse. Når man har klaret nok missioner, vil det være muligt at ringe efter en taxa igennem fætteren Roman. Dette er kaldet en venne-tjeneste, og disse kan man også låse op for, igennem nogle af de andre venner man får igennem spillet.
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
altså, man kan ringe til sin ven Roman og så kommer en taxa, men jeg mener også man kan pifte efter en taxa som så kører en til et mål på sin GPS
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:22.

Linear Mode