|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Mangler magi i Oblivion PS3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Alder: 22
![]()
|
Hej, jeg har et problem i Oblivion til PS3... Nogle gange kan jeg pludselig ikke kaste spells mere, og så kommer det tilbage igen.. Er der nogen der ved hvad der sker eller kan hjælpe mig til at det ikke sker???
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som Timeline siger, så løber du tør for Magicka. For at fylde din magicka op igen, skal du skaffe nogle Magicka Potions, som kan købes mange steder, og som kan samles op ved at dræbe monstre, eller lede i kister, skabe, skuffer, o.lign.
Ved at have nogle bestemte ''attributes''(Egenskaber), mener jeg også at man kan få sin Magicka til at genopfylde hurtigere.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Alder: 22
![]()
|
Mange tak til jer begge, men det er ikke spells'ne der er noget galt med eller min Mana... Det er som det skal være, men nogle gange kan jeg bare ikke kaste mine spells, ligemeget hvilke det er...
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:20.

Linear Mode