|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Battlestrike Shadow of Stalingrad
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Ans By (det mørke Jylland)
Alder: 46
![]()
|
Sider ubehjæbeligt fast i Battlestrike Shadow of Stalingrad.
banen heder Battle of nations (vist level 4) og kommet til en grim tigertank. Man for at vide at man skal smide en mine ind under den. UMULIGT. Jeg har brugt meget tid på at komme helt hen til den, men hver gang man går på siden af den, el. forand dør man en smertefuld død. ![]() Hvad skal man ??? Muligvis skal man bare nakke fjenderne, så ens kollegaer kan bombe en kanpvogn. Er der en der har et bedre forslag ??? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu kender jeg ikke spillet men i mange spil hvor man har skulle nakke en tank skal du enten lade dine venner gøre det eller prøve at ligge en bombe i vej kanten som den skal køre over
prøv også og se om du kan finde en Rocket Launcher eller noget lign jeg kender ikke spillet så jeg kan ikke rigtig hjælpe men prøv at nogle af mine forslag
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | Midleland (16-04-09) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2009
![]()
|
Hej Midleland
Nu jeg har ikke selv spillet spillet og jeg ved ikke hvordan du har det med at snyde, men har fundet følgende: >> Battlestrike - Shadow of Stalingrad Cheat Codes: ------------ Submitted by: RM To activate and use the Cheat Codes for this game, While playing, press the Talk button (the default key is T), and then type any of the following codes and press [Enter]. Code Result -------------------- god - God Mode ammo - Full Ammo guns - All Weapons kfa - All Weapons, Full Ammo tears - Unlimited Ammo poltergeist - Ghost Mode maphole - Skip Level >> Jeg har da tænkt mig at benytte dem, hvis jeg kommer i vanskeligheder... Måske kan de også være dig til hjælp ![]() Good hunting HWL |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til hwg af: | Midleland (19-05-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:13.

men prøv at nogle af mine forslag

Linear Mode