|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
sidder fast i - Vice city - ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Da jeg spillede det første gang, gennemførte jeg spillet .. men kan ikke huske hvordan
Lige pt sidder jeg godt fast :O - Jeg har lige overtaget en kæmpe villa fra ham den lille tykke skalede fyr sammen med Lance osv. Og nu er der kun et stort V på kortet, ude på den lille ø.. Jeg kan ikke huske hvordan man kommer videre i en ny mission, hva skal jeg gøre for at komme videre? :O pliss help me.. btw, så er det til play2 ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 11-04-09 kl 00:32. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
V'et betyder vidst at det er dit. men prøv at gå ind i huset. der skulle vidst være nogle missioner, feks lige når du går ind så er der en stue med en TV osv - mener vidst det er der du får din første mish. men har ikke spillet det i et godt stykke tid så jeg er ikke helt sikker...
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:13.

Lige pt sidder jeg godt fast :O - Jeg har lige overtaget en kæmpe villa fra ham den lille tykke skalede fyr sammen med Lance osv. Og nu er der kun et stort V på kortet, ude på den lille ø.. Jeg kan ikke huske hvordan man kommer videre i en ny mission, hva skal jeg gøre for at komme videre? :O pliss help me..
btw, så er det til play2 

Linear Mode