|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Jeg sidder fast i harry potter og hemmelighedernes kammer - - - HJÆLP..!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
HJÆLP HJÆLP HJÆLP..!
Jeg er simpelthen ved at blive sindssyg.. Jeg sidder fast i spillet Harry Potter - Hemmelighedernes Kammer.. Det er til ps2.. Jeg skal finde en tryllebog for hermione i det forbudte bibliotek.. Men jeg kan ikke finde det,..? Hun siger noget med at jeg skal gå ned til biblioteket på 2. sal, ind af en dør med en gylden bue og igennem et maleri med et kodeord jeg får af hende... men jeg kan ikke få hende til at gentage det, eller finde den forpulede dør..! Jeg har været i biblioteket og prøvet ALLE døre der er, og ALLE malerier, og ALLE fortrylelser på ALT derinde...! jeg kan bare ikke kommer videre...? der er to døre på biblioteket der er blokeret.. den ene er blokeret af eb stor sten med revner i der lyser blåt.? og den anden er blokeret af noget grønt et-eller-andet.. ingen af mine fortryllelser virker på dem.. HVAD GØR JEG...!!?? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
årh man jeg var sikker på jeg vidste det men jeg kan desværre ikke huske det.
men det jeg VED er at alt det der lyseblåt-glimmer-noget er noget man burde kunne gøre noget ved, ved at trykke X tasten. men ok. Jeg fandt en gå walktrought på youtube som måske kunne hjælpe dig. den starter ved slutningen af denne video. også kan du se resten af dem her: håber det hjalp
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | Taizun (10-04-09) |
![]() |
| Tags |
| harry potter |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:51.

Linear Mode