|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Harry Potter Og Fønixordenen - Lunas manglende ting - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Jeg har det problem, at jeg ikke kan finde alle Lunas ting.
Jeg mener selv jeg har ledt over det hele, jeg har fundet ting på biblioteket, storsalen, klokketårnsplads, viadukt indgang.. Men jeg kan SIMPELHENT ikke finde den sidste ting!! Jeg har ledt efter svar på adskellige hjemmesider, og håber at få svar her. Jeg har prøvet noget walktrough, men er ikke den bedste til engelsk så.. ;S Hvis du/i ved hvad den sidste ting er, så skriv venligst ![]() Det er ikke kun en hjælp til mig, men sikkert også til andre når de kommer der til. P.S: Det er til PC/Computer. ![]() Sidst redigeret af † Daniel †; 10-04-09 kl 11:58. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke hvad det hedder på dansk, men ved The Entrance Courtyard (Gårdpladsen...er ikke sikker på hvad det hedder på dansk i spillet), der skal du bruge "Wingardium Leviosa" på fejekosten og fjerne bladene på højre side af gårdspladsen...
Ved ikke om det hjælper? ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Well, ja...
![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:13.

Linear Mode