|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Nogen der ved hvordan man spiller 2 i GTA san andreas.
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv dette sted, det virkede inden jeg fik kæresten
Har fikset et kort over stedet med to player delen Link: Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil Undskyld den lille tekst og dårlige grafik |
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
Hej hjalte
![]() Før du opretter en tråd omkring et emne, bedes du benytte søgefunktionen til at finde det du leder efter. Har det dog været besværligt at finde det, er det selvfølgelig helt iorden at du laver en ny tråd. Men til info, kan jeg fortælle dig at der allerede findes en tråd med samme emne, lige her: http://www.snyd.dk/forum/hjaelp-jeg-....html#post4053 I tråden har jeg skrevet et indlæg, med et link til et kort der viser alle de steder i spillet, hvor man kan aktivere 2-Spiller delen. Her er kortet: http://gta.killvoid.com/images/gta-sa/maps/2play.jpg De hvide prikker på kortet aktiverer en ''Rampage''-del, hvor man skal forårsage så megen ødelæggelse som muligt, sammen med en partner. De røde prikker aktiverer den normale 2-Player del, hvor man kan løbe/køre/flyve rundt, osv. Håber det hjalp ![]()
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
Problemet er løst, tråden lukkes.
I så fald at tråden skal åbnes igen, skal det være på opfordring af Hjalte.
![]() |
| Tags |
| 2 spillere, gta san andreas |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:50.

Linear Mode