|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Hjælp, jeg sidder fast i Oblivion Vahtacen's secret PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Alder: 22
![]()
|
Altså, det korte af det lange er at jeg er nået dertil hvor man skal kaste de der spells, men jeg aner ikke hvor jeg skal kaste dem henne... SOS, MAYDAY MAYDAY, jeg mangler virkelig hjælp, så anyone, plz hjælp..
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. Det er noget tid siden jeg har spillet Oblivion, men hvis jeg husker rigtigt, så skal du kaste disse spells på nogle bestemte søjler. Du får udleveret nogle papirer og sådan, som du skal have hjælp til at oversætte. Når de er oversat, får du fortalt i hvilken rækkefølge du skal ramme søjlerne...
Jeg vil lige prøve at vende tilbage med noget bedre info, når jeg har undersøgt det nærmere ![]() EDIT: Okay, fandt hurtigt svarene ![]() Det du skal gøre, er at ramme søjlerne i denne rækkefølge, med de spells der står til venstre: ![]() Hvis der er nogen af de spells du ikke har, er der en kiste i nærheden af Denel, hvori de ligger. Kilde: The Elder Scrolls IV: Oblivion - Mages Guild part III - Game Guide and walkthrough Håber det hjalp ![]()
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 26-03-09 kl 21:59. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Alder: 22
![]()
|
Okay, jeg kom videre fra det andet, men nu er jeg ved at løse grevinden af brumas opgave, lifting the vale... jeg er nået til fangs of the serpent, men nu kan jeg ikke komme videre... altså jeg ser søjlerne i midtend en bro, og en trædel af den der skal sænkes, men jeg aner ikke hvordan den skal sænkes, eller hvordan jeg skal komme derop... så plzzz hjælp mig...
Flyttet - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 27-03-09 kl 12:58. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:08.

Linear Mode