|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
Call of juarez
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
Jeg ved det måske er lidt et gamle spil, men syntes det er ok.
Jeg kan ikke finde ud af bane 10 eller 11 ved rigtige hvad det er for en ud af borger, finder kriken og skal flytte sten men kan ikke. Kan se at der ligger en sten lidt oppe men kan ikkke finde vejen der op, håder der en der kan hjælpe mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
VIRKELIG GODT GÅET DANIEL! ++rep til dig også.
(hvis jeg ellers kunne give dig et +rep, men har allerede givet dig et, men skal nok give dig et når jeg har givet en anden +rep)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:08.

:

【ツ】
(hvis jeg ellers kunne give dig et +rep, men har allerede givet dig et, men skal nok give dig et når jeg har givet en anden +rep)

Linear Mode