|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Hjælp - Jeg sidder fast i et spil Sidder du fast et sted og bare ikke kan komme videre i spillet. Spørg her og andre kan muligvis hjælpe dig |
hejsa / hjælp til kingdom hearts 1
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() |
jeg er ny herinde så vil lige falde forbi og sige "HEJ" sådan nå nu til mit lille problem:
jeg har i meget lang tid spillet kingdom hearts 1 men er ikke kommet videre end til første besøg hos alice i eventyrland jeg er nådet til der hvor hun er forsuvndet og jeg løber rundt og har ingen ide om hvad jeg skal gøre pls hjælp be be: mit andet problem er at jeg tog til tarzan men her er jeg så stødt på claton eller hvad han nu hedder , jeg klare ham udemærket men lige med et dukket et undsvaget usynligt ting op og så står jeg der med et meget stort spørgsmålstegn i hovedet hvad skal jeg gøre pls hjælp be be Flyttet - Daniel Sidst redigeret af † Daniel †; 14-03-09 kl 00:23. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe, 2 i én
det er snydkan desværre ikke hjælpe på dit problem men ville nu lige sige hej til dig hej, og velkommen til. dejligt at se et nyt ansigt
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja velkommen til Snyd.dk. Jeg har desværre heller ikke svaret på dit problem, men jeg håber da at der er en eller flere andre der kender svarene.
Endnu engang, velkommen ![]()
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ang. kingdom hearts 1
ok jeg er ikke helt sikker om det er der du mener. men du vil gerne lede efter alice. som er forsvundet i wonderland? altså det jeg tror du skal er at finde beviser for at alice er uskyldig. dem kan du finde i Lotus Forest som ligger ved udgangen og til venstre for Queen's court. kan ikke lige huske hvilke ting det er... men her er en video som måske kan hjælpe dig.... ok dette er så gennem gangen i wonderland, men bare så du ved det, så er jeg ikke sikker på om det er det du skriver om... men håber at det hjalp lidt... og selvfølgelig velkommen til forummet håber du vil nyde dit ophold..
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 19:01.

det er snyd

【ツ】

håber du vil nyde dit ophold..

Linear Mode