|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
World of Goo - Video Walkthroughs
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har været på Youtube og samlet alle video walkthroughs til det ret så sjove spil World of Goo.
Taizun anbefalede mig dette spil og må sige jeg har haft nogle timers sjov ud af dette anderledes puzzle spil. Du kan frit prøve spillet via deres demo eller købe hele spillet online for $20 2D Boy: Games Jeg vil da anbefale alle at prøve demoen - du kan spille hele Chapter 1. Chapter 1 - The Goo Filled Hills Chapter 1 - Level 1 - Going Up Chapter 1 - Level 2 - Small Divide Chapter 1 - Level 3 - Hang Low Chapter 1 - Level 4 - Impale Sticky Chapter 1 - Level 5 - Flying Machine Chapter 1 - Level 6 - Ivy Towers Chapter 1 - Level 7 - Tumbler Chapter 1 - Level 8 - Chain Chapter 1 - Level 9 - Fisty's bog Chapter 1 - Level 10 - Tower of Goo Chapter 1 - Level 11 - Ode to the Bridge Builder Chapter 1 - Level 12 - Regurgitation Pumping Station Chapter 2 - Little Miss World of Goo Chapter 2 - Level 1 - Drool Chapter 2 - Level 2 - Fly Away Little Ones Chapter 2 - Level 3 - Blustery Day Chapter 2 - Level 4 - Welcoming Unit Chapter 2 - Level 5 - Beauty School Chapter 2 - Level 6 - Leap Hole Chapter 2 - Level 7 - Whistler Chapter 2 - Level 8 - Volcanic Percolator Day Spa Chapter 2 - Level 9 - Beauty and the Electric Tentacle Chapter 2 - Level 10 - The Red Carpet Chapter 2 - Level 11 - Genetic Sorting Machine Chapter 3 - Cog in the Machine Chapter 3 - Level 1 - Burning Man Chapter 3 - Level 2 - Second Hand Smoke Chapter 3 - Level 3 - Super Fuse Challenge Time Chapter 3 - Level 4 - Misty's Long Bony Road Chapter 3 - Level 5 - Third Wheel Chapter 3 - Level 6 - Water Lock Chapter 3 - Level 7 - Upper Shaft Chapter 3 - Level 8 - You Have to Explode the Head Chapter 3 - Level 9 - Incineration Destination Chapter 3 - Level 10 - Product Launcher Chapter 4 - Information Superhighway Chapter 4 - Level 1 - Hello World Chapter 4 - Level 2 - Bulletin Board System Chapter 4 - Level 3 - Grape Vine Virus Chapter 4 - Level 4 - Graphic Processing Unit Chapter 4 - Level 5 - Road Blocks Chapter 4 - Level 6 - Graceful Failure Chapter 4 - Level 7 - Alice and Bob and the Third Party Chapter 4 - Level 8 - The Server Farm Chapter 4 - Level 9 - MOM's Computer Chapter 4 - Level 10 - Deliverance Chapter 5 - Epilogue Chapter 5 - Level 1 - Infesty the Worm Chapter 5 - Level 2 - Horizontal Transportation Innovation Chapter 5 - Level 3 - Weather Vane Chapter 5 - Level 4 - Observatory Observation Station + End Chapter Movie
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 27-01-09 kl 00:15. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
f*ck en lagg... undskyld jeg sagde det, men med god grund... sikke et lagg da jeg kom ind her på tråden.... ALT for mange videoer....
![]() men ser spænende ud...
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
nogle af videoerne er blevet slettet.
fra Chapter 3 - Level 7 - Upper Shaft til Chapter 5 - Level 3 - Weather Vane
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| goo, puzzle, video, walkthroughs, world of goo |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:08.

【ツ】

Linear Mode