|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
mIRC - Resette Prøve Perioden
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey drenge.
Jeg går ud fra at nogle af jer benytter jer af mIRC. Jeg aner dog ikke hvor mange af jer der har købt en registrerings-kode til mIRC, men det trick jeg vil vise jer, virker kun til de personer der benytter sig af prøve-perioden (Trial). Tricket virker uanset om ens prøve-periode er udløbet, eller ej. For at resette din prøve periode, skal du gøre følgende: Gå ned i Start menuen. Åben "Kør". Skriv "regedit" i feltet. Tryk på OK. Udvid mappen der hedder "HKEY_CURRENT_USER". Udvid mappen der hedder "Software". Find mappen der hedder "mIRC", og udvid denne. Slet mappen der hedder "LastRun". Genstart nu mIRC. Bingo! Din prøve periode er nu nede på 30 dage igen ![]() Sad lige og roddede med regedit før, da jeg var træt af at min prøve periode udløb for over et halvt år siden. Og så fandt jeg frem til dette ![]() Håber det kunne bruges.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nu skal jeg dog lige sige at man skal passe på at man ikke roder rundt i registry ellers ender det med at computeren ikke fungere.
Ellers mener jeg at firefox har en gratis irc chat client som hedder chatzilla.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til themaster af: | † Daniel † (06-02-11) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
1. GoC, med det jeg har skrevet, slipper folk for at hente et program.
2. Havde der været et crack indblandet, ville jeg ikke have skrevet om det, da det netop er ulovligt at have et crack-program påført som en omvej til applikationen i omtale. 3. Themaster, der er intet farligt ved at rode rundt i de filer jeg har påpeget. Der er nogle følsomme områder i registry databasen, det er rigtigt, men så længe man holder sig til det jeg har påpeget, kan intet gå galt. 4. Mange forskellige IRC-chat klienter er banned fra f.eks. QuakeNet for at omgå deres spoof-check, derfor er det bedst at benytte sig af mIRC hvis man altid vil være sikker på at kunne opnå forbindelse til den givne server.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Virker desværre ikke for mig med din metode.
Er du sikker på at du har fået alt med?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:51.

Er du sikker på at du har fået alt med?

Linear Mode