|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
Sådan laver vi en fælles walkthrough?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter at have været en del væk fra Snyd.dk, så er jeg tilbage og jeg er villig til at tage den gamle ide op om at lave walkthroughs. Jeg kan se TheMaster er godt i gang med at lave video-walkthroughs og de ser jo gode ud.
For et stykke tid siden skrev jeg et indlæg om hvorfor folk ikke laver flere walkthroughs. Det kan der være mange gode grunde til, men tid er sandsynligvis den største. Derfor foreslår jeg at lave en fælles walkthrough. Min ide er simpel. Et spil vælges (i den her sammenhæng vælger jeg), jeg vil så oprette en tråd, hvor denne walkthrough vil blive lavet. Jeg begynder så at skrive eksempelvis min løsning til den første mission/område i spillet. Jeg lægger den ind i walkthroughen, så folk kan læse den og komme op med deres egen løsning eller foreslag til forbedring af min løsning. Folk kan diskutere det i tråden og hvis jeg (lidt diktaturisk bliver det) finder foreslagene gode vil jeg sætte dem ind i walkthroughen. På denne måde vil man langsomt, men sikkert, kunne bygge en walkthrough som folk ikke behøver at spendere meget tid på, fordi vi samarbejder om at lave den. Jeg sætter mit forslag ind, folk komme med kommentarer eller andre ideer, jeg redigerer og indsætter de gode ideer. Målet er i sidste ende at skabe en fælles walkthrough. Altså, ikke en Darth Master-walkthrough eller en anden bestemt bruger, men en snyd.dk walkthrough lavet af brugerne selv. Er det her en ide, eller er det helt f***ed up?
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grundlaget for Snyd.dk er at brugerne oftest leverer snydekoderne, hvorefter vi indsætter dem i indekset og giver dem credits for det. Det samme er oftest også gældende for diverse anmeldelser af spil der er kommet igennem.
Så hvorfor skulle dette ikke også være gældende for walkthroughs? ![]() Super god idé. Jeg støtter op omkring det.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Det gør jeg også
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
Ja! Lyder faktisk Meget Godt
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Jeg Støtter også dig
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Meget god ide! støtter op omkring det.
(edit) Men nu tænker jeg... hvad nu hvis man slet ikke er med inde i ideen? Nu må jeg indrømme at der måske kan være spil, hvor jeg fuldstændig er væk og ikke kender til spillet. fx. Assassins Creed.(edit slut) Eller måske en anden ide. Vi kunne lave en fælles walkthrough video. Vi kan lave en bane hver? Men det kræver dog at man har spillet. (Ja ok, en ting ad gangen.) Eller (nu ved jeg godt den lyder lidt langt ude). Vi kunne lave en slags leg, med at en person spiller spillet, også skal kommentarerne bestemme hvad man skal gøre. (Ok det lyder faktisk langt ude, og off-topic )
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Love the idea.
Er 100 på der sidder personer med stor viden om spil, eller specielle svære dele af forskellige spil uden nogen form for idé om hvordan man laver en Walkthrough.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men jo, det store spørgsmål er hvilket spil vi skal vælge. Folk kan jo komme med forslag. ![]()
Sidst redigeret af Soyaman; 10-11-10 kl 15:39. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:45.

)

【ツ】

Linear Mode