|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
GUIDE: sådan spiller du private i et spil på source!!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.sådan her nu er det taget fra hjemmesiden der er måske nogen fejl men vis du ser nogen så bare klik her: https://sites.google.com/site/spilgu...e/source-ports og så kan du se den rigtige jeg har lavet
![]() hej her ville jeg vise dig hvordan man spiller sammen i et spil der kører på source: CS:S GMOD DOD TF2 og alle mulige andre spil der kører på source. først skal du åbne "kør" og skrive "cmd" uden ". ![]() så tryk på OK og derefter skriv ipconfig. ![]() godt se der hvor der står 3 måske står der 5 eller noget andet ved din men det tal skal du bruge altså ikke 3 men det der står ved din. så skal du gå ind på: routerlogin.net eller 192.168.1.1 og så kommer der noget frem der skal du logge ind jeg tror at navnet er admin og koden er password ellers find den og så tryk på login. ![]() 1: nu skal du går over til portsforward. 2: derefter tryk nye port. ![]() tryk på billede vis det ikke er stort nok. nu skal du tilføje porten til det, det er 27015 og TCP/UDP som er both på linksys. det skulle gerne se sådan her ud vis du har netgear. ![]() og så klik på anvend. nu skal du se hvordan en ven kan joine en det er ledt: skriv det i en bedsked. ![]() godt så skal han bare trykke på det og så kommer han ind husk at han kan ikke kan joine ved at trykke på "deltag i spil" så siger den bare at serveren ikke redigere. steam://connect/din ip:27015 husk at bare søg whats my ip på google så finder du den. .................................................. .................................................. .................. du/din ven kan også lave en genvej er bare ikke så sikker på det virker men har prøvet det med en normal server og det virker. ![]() høreklik på skrivebord og tryk på ny og så opret genvej. så skal du skrive placering det er bare steam://connect/din ip:27015 og så bare giv et navn og nu har du/din ven en genvej så det er lettere at joine. ![]() HUSK altid at tjek ipconfig om den ikke har skiftede om du ved fra 192.168.1.3 til f.eks 192.168.1.5 så virker det ikke så helst prøv at lade vær med at slukke for routeren. håber det hjælper jeg har testet det med mine venner i gmod tror også det virker i CS:S men er ikke sikker på om man så kan trykke på opret server og om de så kan joine måske skal man downloade dedicated server før man kan i CS:S. du kan downloade den ved tools/værktøjer.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 30-08-10 kl 18:32. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
OPDATERET nu skal du ikke mere ind på hjemmesiden det står der nu.
hej snyd admin se der forsvinder billederne igen kan du ikke gøre noget ved det? Maximum lær at bruge EDIT Knappen. Ellers sletter jeg dine double-posts istedet for a mixe dem sammen i fremtiden.. - Soya. det var fordi at tråden skulle komme på banen igen så han kunne se det men jeg PM'er ham bare.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 14-09-10 kl 20:02. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
Ikke nemt for ham at vide at der er en kommentar til ham
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:36.

Linear Mode