|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
let´s play (ny form for walkthrough)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ok, til jer der ikke ved hvad det er så, er det simpelt.
Man laver en walkthrough på samme tid som man spiller, og snakker med en anden. Men man kan også lave en let´s play, uden at snakke med andre, (men så snakker man kun med sig selv). Ja der findes mange måder at gøre de på. Men jeg tænkte på at lave en. Den skal dog ikke være særlig lang, og ved ikke om den vil blive til noget. Her er et meget godt eksempel på hvad jeg snakker om. (ps: et af mine ynglings spil )Her er de ting jeg tænkte på at bruge. Screen recorder - camstudio (da jeg vil optage "direkte fra TV skærmen", via et TV stik). video redigerings programmer - virtualdub + codecs eller windows movie maker vnc klienter (gør at andre kan se din skærm) - tightvnc eller hamatachi eller ustream? kommunikations programmer - msn/skype Men inden I siger at I vil være med osv. Så ville jeg lige høre hvilke spil I kunne tænkte at vi gennemgik? Skal det være populært spil? Et spil som INGEN kender? Et spil som ingen kender, men er meget god?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
God ide' Themaster
Skal helt klart vaere med saa
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
Nej det skal være live, fordi så kan kan vi sammen vælge hvad vi skal gøre, hvis der opstår en situation.
(Det havde jeg værdfald tænkt mig).
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Ja undskyld hvis jeg lige genopliver den her tråd.
Ok, jeg har leget lidt med det og jeg kan endelig meddele at jeg vil lave en "beta" lets play, jeg kommer ikke til at spille den færdig eller noget, jeg vil bare lige teste den sammen med jer... Måske spille i 1 time eller 2. Jeg vil starte med spillet Pokemon leafgreen, og jeg kommer til at sende den via meinto on Justin.tv I kan også se jeg har lavet lidt på den, men ikke det store, da jeg ville teste om jeg kunne snakke imens jeg spillede den. Jeg vil begynde at sende søndag i næste uge (søndag 29/8). Så håber jeg at I vil komme ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 22-08-10 kl 16:35. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ville da' Prøve
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad tid?
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ja jeg vil også gerne hvide hvad tid så jeg kan hvide hovrnår det er idag?
Kan nemlig ikke hele dagen.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:19.

)

Skal helt klart vaere med saa

Linear Mode