|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
let´s play (ny form for walkthrough)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#61 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men hvis det alligevel bare er en livestream, så kan dem man snakker med jo bare se med på livestreamen selv, og snakke over Skype. |
|
|
|
|
|
|
#62 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
#63 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hey allesammen jeg vil lige lave en sidste livestream lørdag den 7. maj kl. 13:00 (hvis ingen har problemer med det)
Jeg vil også komme på skype. Og nu har jeg sat de forskellige indstillinger så det kan ikke blive bedre kvalitet. (grundet er at jeg har et gammelt program, som ikke kan få optage HD). Jeg havde brugt den metode som soyaman skrev til mig over skype. Men den virkede ikke (nok fordi min spil optager kun kan optage i lav kvalitet, så hvis jeg sætter den til at blive højere, så fungere det ikke).
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yush! skal se om jeg kan :3 skal til Italien imorgen og frem til fredag (næste uge) :P lad os se om jeg sover der xD
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:43.

Linear Mode