|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
Hvorfor ikke flere guides og walkthroughs?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kiggede Snyd.dk igennem og syntes egenlig, at der manglede noget. Snyd.dk primære opgave er at samle snydekoder inden for alle former for videospil, men hvorfor har vi næsten ingen gameguides eller walkthroughs for de enkelte spil?
Jeg synes det er ærgeligt, at vi mangler sådan nogle. Det er klart, at ikke alle føler, at de har tid til at lave en decideret walkthrough, men hvorfor ikke flere konkrete spiltips? Jeg er sikker på at vi alle har erfaringer fra forskellige spil, altså tips og tricks til eksempelvis hvilke våben man kan bruge i enkelte baner, ex. multiplayer. Eller måske en top 10 liste og hvilke ting man bør vær opmærksom på hvis man vil være god til et bestemt spil eller lignende. Man kan vel også lave en hel list over de våben man synes bedst om. Kun fantasien sætter grænser for hvad man kan give af tips og tricks til spil. Lige nu er der for det mest kun indsendelse af koder og det er også fint, men walkthroughs og gameguides synes jeg også ville være rigtig gode at have. Så hvorfor er der ingen, der vil dele deres fede tips og tricks fra spil?
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
1. Nogle gange så spørger brugerne omkring hjælp til forskellige spil. Der hjælper vi dem med fx. tips og tricks og walktroughs.
2. Nogle af "snydekoderne" har faktisk en tips og tricks del. Dog ikke ved allesammen. 3. Der er masser af video walktroughs på youtube siden snyddotdk. Nu tror du sikker det er ondt ment, men det er der ikke Ville bare lige sætte dem i punktform.Men kan godt forstå hvad du mener, men for mig tror jeg nu bare at det vil tage 100 år om at lave en hel tekst af walktroughs til de forskellige spil. Men jeg kunne faktisk godt lave 1 eller 2 video(er) om tips og tricks til nogle spil jeg har. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja har alt sammen noget med tid at gøre. Vi i admin/mod gruppen forsøger så godt som muligt at nappe alle de brugbare ting i skriver her i forummet og smide ind i det regulære indeks.
Der er flere af "koderne" der nærmere er tips og walkthroughs end decideret snydekoder. Men laver du walkthroughs, vil de også blive lagt i indekset, så kom blot med dem ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
jeg tror jeg ved hvad Darth har gang i
altså. et spil som f.eks Modern Warfare eller Bad Company kræver rimelig meget skill for at mestre. og der er mange som går tabt bare i starten af spillet. det er jo nemt at guide folk til hvilken klasse og hvad for nogle våben der kan bruges i hvilke situationer. det tager ikke så lang tid at forklare folk at en pistol er et glimrende våben og vigtigt når man står foran en fjende og er løbet tør for ammo. hvis vi opfrodrer folk til at skrive nogle få sætninger om noget de ved noget om så kan vi smelte det sammen med andre indlæg og få et rimelig lang walkthrough til bestemte spil i løbet af.. well. så lang tid det nu tager folk at skrive om deres favorit spil ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja ideen er fin. Skal blot siges at vi ikke skal have det i selve snydekode indekset da folk bliver skuffet når de ikke finder decideret koder (det de kom på siden efter i første omgang) - men vi kunne lave en dediceret sektion til tips og walkthroughs.
(Men lad os først så lavet nogen walkthroughs før jeg bruger dage på at omkode systemet til at håndterer det ) - er altid langt fra god ide til faktisk at gøre det.
|
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
Dark Lord of the Sith
Citer:
Videoerne er også fine, men jeg synes alligevel godt folk kunne komme med en eller anden form for kort guide (ex. Intro) eller med en slags tips om hvad man helt fundamentalt i et spil skal huske, hvis man vil nogenlunde være god til et spil. Her tænker jeg specielt på Multiplayerdele, men også singleplayerdele af spil. Tid er selvfølgelig en vigtig faktor. Når man kigger på de engelsk sproget walkthroughs rundt omkring på nettet, så tænker man umiddelbart, at det har taget meget lang tid. Og det har det sikkert også, men den tid som de afsætter om dagen er faktisk ikke så høj. Jeg læst om flere walkthrough-skrivere, der kun har brugt 10 minutter om dagen på deres walkthrough. Der er også nogle, der kun har brugt dele af deres weekender til at skrive. Så ja, det kræver nok en dedikation til et bestemt spil, hvis man vil skrive noget så stort som en decideret gameguide, men tidsmæssigt ser jeg ikke de store problemer...(det er selvfølgelig kun set ud fra min hverdag). Men en nogle få punkter til et spil? Det ser jeg altså ikke som en større verdenskrig. Citer:
![]() Og ja, der er dele af snydekode-siderne, som godt kan betragtes som tips og walkthroughs, men jeg synes stadig at det begrænser sig til nogle få. (Jeg har ikke tjekket hver enkelt side, så det kan være jeg tager fejl) Yup, jeg har faktisk forsøgt, at lave et par halvfærdige walkthroughs. Det store problem er lige om Snyd vil være interesseret i et at få en halvfærdig en nu, hvor resten kommer senere eller om man hellere vil have en helfærdig en, hvor det kan tage et styk tid før man får den. Eller man kan tænke at andre måske ville blive inspireret af færdige dele (måske lidt naivt, men alligevel...) til at fortsætte med de ufærdige dele. Men det er op til Snyd. Citer:
Citer:
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ja, ok.
Hm... Jeg tænkte så på om jeg måske kunne lave en lille gennemgang af et nintendo wii spil. Nogen forslag? Jeg tænkte på new super mario bros wii spillet, da jeg har lagt mærke til at nogle brugere herinde har problemer.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
Hvordan ville du helt præcist lave en walkthrough til spil som Halo 3 eller MW2 der er fokuseret på online delen?
Man bliver jo ikke god til noget ved bare at læse om det, det er erfaring og øvelse, om det så er et spil eller om det er fodbold. En walkthrough er jo normalt bare en guide igennem et spil og nogle tips og tricks der er lavet til folk som sidder fast i et spil. Self bliver man ikke god til det. Men man kan sagtens få gode Hints. som f.eks hvor man skal sigte hvor hurtigt eller meget man skal skyde osv osv Sidst redigeret af Soyaman; 07-07-10 kl 01:05. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:42.

Ville bare lige sætte dem i punktform.

【ツ】

Linear Mode