|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
Tekken 3: intro + gennemgang af arcade mode
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Jeg spillede lige Tekken 3 hvor jeg brugte "tiger" koden. Også gik jeg igennem arcade mode med tiger også kan i se hans "film".
![]() Jeg uploader den lige til snyddotdk lige nu
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
holy shit. det bringer minder frem!
kan huske da jeg selv sad og spillede Tekken 3. det var den vildeste grafik det er sjovt at se hvor nemt og hurtigt spillet faktisk er i forhold til de nyere Tekken.men jeg kendte ikke helt til ham der Tiger. er det ikke bare Eddy med disco klunds?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
Jeg tror nu det er hans "tvillinge bror". Prøv fx. at gør det samme ting ved bjørnen... så kan man få en panda.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i know.
man kan gøre det med alle karaterer. ![]() men du nævnte noget om en kode. hva' præcis gør denne kode?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:36.

det er sjovt at se hvor nemt og hurtigt spillet faktisk er i forhold til de nyere Tekken.
Linear Mode