|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
Lav et rigtigt flot logo GRATIS! (Sådan et flot logo ville rigtigt koste penge!)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lav et gratis logo her! - Forside
Hej, igen På denne hjemmeside kan man lave RIGTIG flotte logo'er helt gratis -Ejer og udvikler af Gratis Logo A/S er Hotelhabbo28! Ved godt denne tråd er lidt kort. MEN man kan få meget ud af den! Ikke for at "reklemere" men bare for information... -_- |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
hosted af: Webs - Make a free website, get free hosting Håber jeg kan hjælpe ![]() Sidst redigeret af iJonas; 03-01-10 kl 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke for at lyde negativ, men synes at jeg kan se at det program du bruger til at lave logoerne, er en demo? Kan se at der er vandmærker på alle dine eksempler, hvor der står demo :P
Men ellers fedt nok, at du gider lave logoer til folk ![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Nej, jeg laver det selv, det er fordi at Gratis Logo stadig er beta eller "demo" ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Uhm... ik dårligt at du vil lave en service hvor du laver logoer
![]() .
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Syntes det er en Fed Tanke
![]() KABOOM!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Bruger du vistaprint.com kunne godt se sådan ud
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
nej, han bruger AAA-logo har fundet en template, der ligner en af hans logoer præcist. Undskyld vis jeg lyder direkte, men du skal skrive hvad for et program du har brugt, ellers tager du æren for dig selv. Som er ulovligt ifølge copyright loven
og du skal ikke sige du skal ikke sige at "demo, beta osv." er noget du selv har lavet. ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:36.

og du skal ikke sige du skal ikke sige at "demo, beta osv." er noget du selv har lavet. 

Linear Mode