|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Guides & Walkthroughs Her kan du indsende specifikke guides, tips eller walkthroughs til bla spil og områder der berører gaming |
GemDet.nu - Dansk Billede Hosting GRATIS
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
NU er der en meget mere simpel guide så i kan uploade billeder via en meget populær og simpel DANSK billede hosting tjeneste kaldet "GemDet.nu" Det er super nemt! Her behøves man ikke at ændre størrelsesforholdet på billedet.
Trin 1: Gå ind på GemDet.nu Trin 2: Find det eller DE ønskede billeder, ved at trykke "gennemse/choose file". Og tryk derefter "Videre >>" Trin 3: Dit billede bliver nu uploadet, og du får 4 links" ![]() Brug "Link til forum" - Hvis du vil vise et lille billede her i forumet som når man klikker på det bliver stort Brug "Link til billede" - Hvis du vil vise HELE billedet i fuld størrelse her Hvis du bruger "Link til forum" ser det sådan ud PRØV AT KLIKKE PÅ DET LILLE BILLEDE)Sidst redigeret af SnydAdmin; 23-03-10 kl 01:39. Grund: døde billeder fjernet+ dødt link |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 10 brugere til jorgenb | Blackjack ![]() (10-08-09), God of Cheating (27-04-09), lundahl (13-03-10), simon.snyd (21-02-10), SnydAdmin (19-04-09), Soyaman (21-04-09), Taizun (19-04-09), themaster![]() ![]() ![]() ![]() (19-04-09), utan (20-04-09), † Daniel † (19-04-09) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hvis du har lavet hjemmeside jamen så er det FEDT! godt gået.
har 2 spørgsmål: Hvad bruger man "lav logo" til? og hvor lang tid bliver billedet på siden inden den bliver slettet? og her er et billede som jeg uploadede via hjemmesiden.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af SnydAdmin; 23-03-10 kl 01:38. Grund: døde billeder fjernet |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja dejlig nok service hvis den vil bestå fremover. Vi vil ikke have døde billeder pludselig
Og tak for den lille guide.Men er god nok smæk på serveren. en fornøjelse at man kan hente billederne så hurtigt. Update: Jeg har lige flyttet tråden til et andet forum og gjort dette til et opslag / sticky
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-04-09 kl 16:29. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Tak begge
![]() GemDet.nu har eksisteret siden 2007 og lige siden er ALLE billeder blevet gemt, og vi har ikke tænkt os at ændre på det! "Lav Logo" laver et LILLE GemDet.nu logo nederst på det/de billeder du uploader. Forresten fedt community i har her ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
For at gøre det endnu mere brugervenligt hedder knappen "Lav logo" nu "GemDet.nu logo" derved er det lidt mere klart for alle hvad funktionen faktisk gør.
Hvis i har andre forslag eller kommentarer til forbedringer er i ALTID velkommen. BTW, super med Sticky admin ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg har en ide til at forbredre din hjemmeside...
du kunne lave en "resize" mulighed, hvis nu man gerne vil gøre billedet mindre eller større. i dette tilfælde kunne det være hvis nu man gerne vil lave et signatur men den er alt for stor til selve forummet og man vil gerne have at den passer perfekt til forummet. Derfor ville denne feature være en god mulighed. (ved godt thumnailen har den feature på en måde men tænkte nu mere på sådan at man kan se hele billedet uden at thumnaile den). måske et dårligt grund ja... men kunne ikke lige komme med andre grunde ![]() eller en anden feature hvor du ren faktisk kan slette billedet (fuldstændigt). hvis nu man fx. har uploadet den forkerte billede. Eller du er kommet til at give nogle informationer ud, som er på billedet, som du ikke ville have.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 19-04-09 kl 17:47. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fantastisk hjemmeside
Så slipper man for at bruge alle de internationale(Og langsommere) sider, til upload af billeder ![]() Super fedt +rep til dig
|
| Skulderklap til Taizun af: | simon.snyd (21-02-10) |
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udmærket hjemmeside
.Selvom der i forvejen findes et hav af andre websites, vis eneste formål er upload af enten billeder eller/og filmklip, synes jeg alligevel din side er helt fin. Designmæssigt er den lige i skabet, IMO - elsker grøn! *Tilføjet til bogmærker*. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
- themaster:
Som sagt som gjort, resize mulighed er netop blevet tilføjet til GemDet.nu Vi syntes det var et glimrende forslag du havde der.Hen hensyn til sletning af billeder, er det muligt at slette billeder hvis man ikke tømmer sin cookie/cache, der vil der være et ikon øverst i menuen der hedder "Mine Billeder". Alternativt hvis du ønsker mulighed for at slette billeder når du har lyst, så ville oprettelsen af en bruger være en mulighed ![]() - Taizun Tak for det ... Vil give dig ret i at nemlig de fleste udenlandske billede hosts er 1. Langsomme, 2. Fyldt med pop-ups of andet spyware og 3. Har begrænsinger i om man må hotline m.m- † Daniel † Tak Daniel, vi er glade for du også syntes grøn er en fed farve Du har også ret i at markedet er fyldt, men fyldt med dårlig kvalitet. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til jorgenb |
|
|
#10 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Personligt foretrækker jeg Photobucket... Men tak for guiden...
|
|
|
|
| Skulderklap til ShadowHMF af: | simon.snyd (21-02-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:29.

PRØV AT KLIKKE PÅ DET LILLE BILLEDE)

Og tak for den lille guide.
【ツ】

Linear Mode