|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forum Lege & Spil Her kan du deltage i forskellige forum lege oprettet af brugerne selv. |
gæt en sang
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg keder mig ledt så jeg starter en leg op hvor den er ligesom HOT or NOT bare ved at man tar en text fra en sang og så skal en anden gætte hvad for en sang det er, jeg starter:
....................................... I tried so hard And got so far But in the end It doesn't even matter I had to fall And lose it all But in the end It doesn't even matter ....................................... regler: sangen skal helt være en folk de kender eller har en chance for at gætte så det ikke bare er en landen tysk sang. det ville være godt vis i både kunne gætte album og band men mest band og så også lige sang's navn. EDIT: dem inde på gamesection er sådan nogen noobs så de troede at det var noget fra en justin bæver bieber.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 04-11-10 kl 20:15. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
Linkin Park - In the End fra Albumet Hybrid Theory. (kender den godt <3)
![]() ---------------------------------------------------------------- A feeling, woohoo, that tonight's gonna be a good night That tonight's gonna be a good night That tonight's gonna be a good, good night A feeling, woohoo, that tonight's gonna be a good night That tonight's gonna be a good night That tonight's gonna be a good, good night Tonight's the night, let's live it up I got my money, let's spend it up Go out and smash it like oh my God Jump off that sofa, let's get, get off -----------------------------------------------------------------
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Du er min store kærlighed drømmen om dig den varer ved Vennerne si'r at det aldrig vil gå men det vil vi to ride på Jeg husker tydligt den dag du blev min Husker kysset under havnemolen Men mine venner si'r at jeg er et svin og jeg er til grin på hele rideskolen de si'r jeg er vammel hver gang der ser mig stå, på min skammel så jeg kan nå...
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
anden: du er min store kærlighed!
an easy one: Hey I'm your life I'm the one who takes you there Hey I'm your life I'm the one who cares They They betray I'm your only true friend now They They'll betray I'm forever there I'm your dream, make you real I'm your eyes when you must steal I'm your pain when you can't feel Sad but true I'm your dream, mind astray I'm your eyes while you're away I'm your pain while you repay You know it's sad but true You You're my mask You're my cover, my shelter You You're my mask You're the one who's blamed Do Do my work Do my dirty work, scapegoat Do Do my deeds For you're the one who's shamed I'm your dream, make you real I'm your eyes when you must steal I'm your pain when you can't feel Sad but true I'm your dream, mind astray I'm your eyes while you're away I'm your pain while you repay You know it's sad but true Hate I'm your hate I'm your hate when you want love Pay Pay the price Pay, for nothing's fair Hey I'm your life I'm the one who took you there Hey I'm your life And I no longer care I'm your dream, make you real I'm your eyes when you must steal I'm your pain when you can't feel Sad but true I'm your truth, telling lies I'm your reasoned alibis I'm inside open your eyes I'm you |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Metallica - Sad But True
I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I ain't never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter I'd never drag them in battles that I can handle unless I absolutely have to I'm supposed to set an example I need to be the leader, my crew looks for me to guide 'em If some shit ever does pop off, I'm supposed to be beside 'em That Ja shit I tried to squash it, it was too late to stop it There's a certain line you just don't cross and he crossed it I heard him say Hailie's name on a song and I just lost it It was crazy, this shit went way beyond some Jay-z and Nas shit And even though the battle was won, I feel like we lost it I spent too much energy on it, honestly I'm exhausted And I'm so caught in it I almost feel I'm the one who caused it This ain't what I'm in hip-hop for, it's not why I got in it That was never my object for someone to get killed Why would I wanna destroy something I help build It wasn't my intentions, my intentions was good I went through my whole career without ever mentionin' Suge And that was just out of respect for not runnin' my mouth And talkin' about something that I knew nothing about Plus Dre told me stay out, this just wasn't my beef So I did, I just fell back, watched and gritted my teeth While he's all over t.v. down talkin' a man who literally saved my life Like fuck it i understand this is business And this shit just isn't none of my business But still knowin' this shit could pop off at any minute cause
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
Like toy soldiers: Eminem
Right? Crowded streets are cleared away One by One Hollow heroes separate As they run You're so cold Keep your hand in mine Wise men wonder while strong men die [Chorus:] Show me how it ends it's alright Show me how defenseless you really are satisfied and empty inside Well, that's alright, let's give this another try If you find your family, don't you cry In this land of make-believe, dead and dry You're so cold, but you feel alive Lay your hand on me one last time Noget sværere! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
So cold?
Whenever I hear goodby-yes, remind me baby of you I break down and cry-y, next time I'll be true, yeah Fever for lost roma-ance, remind me baby of you I took a crazy cha-ance, but next time I'll be true I'll be true, I'll be true Footsteps on the dance floor remind me baby of you Teardrops in my eye-eyes, next time I'll be true, yeah Whispers in the powder room, she cries on every tune Every tune, every tune When I'm dancin' 'rou-ound, remind me baby of you I really let you dow-own, next time I'll be true, yeah I took a crazy cha-ance, she cries on every tune Every tune, every tune Footsteps on the dance floor remind me baby of you Teardrops in my eye-eyes, next time I'll be true, yeah Whispers in the powder room, she cries on every tune Every tune, every tune And the music don't feel like it did when I felt it with you Nothing that I do or feel ever feels like I felt it with you-ou Hurting deep insi-ide, she cries on every tune I break down and cry-y, she cries on every tune Every tune, every tune Footsteps on the dance floor remind me baby of you Teardrops in my eye-eyes, next time I'll be true, yeah Whispers in the powder room, she cries on every tune Every tune, every tune Footsteps on the dance floor remind me baby of you Teardrops in my eye-eyes, next time I'll be true, yeah Whispers in the powder room, she cries on every tune [fade]
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 18:06.

Linear Mode