|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forum Lege & Spil Her kan du deltage i forskellige forum lege oprettet af brugerne selv. |
Not pr0n
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey peeps !
Jeg har en udfordring til jer alle ! Der er et "spil" ved navn "Not pr0n". Det er et af verdens sværeste "gåde" spil, hvor du skal løse koder og en masse andet .. svært at forklare. ![]() Prøv spillet her. Der findes Walkthroughs og sådan, men prøv at lade vær' med at bruge dem, så vil du have mange måneders sjov med det her spil ! ![]() Jeg er kommet til lvl 17 .. på 3 uger. o.O Held og lykke ! ![]() - GoC Sidst redigeret af God of Cheating; 27-03-09 kl 20:14. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
gik her
Untitled Document kan godt lide legen. Dette er virkelig en god test for jer som vil prøve kildekode teknikken. jeg spoiler ikke eller noget men den bedste løsning til ALLE problemer ER gik i kildekoderne.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
Citer:
|
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:44.

Linear Mode