|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forum Lege & Spil Her kan du deltage i forskellige forum lege oprettet af brugerne selv. |
Wikipedia Legen :P
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det her var noget sjovt min ven vidste mig:
Du skal gå på Wikipedia | Encyklopædi | Viden Om - og så ind på dansk self. :P Så det du skal gøre er at se hvor få links du skal bruge for at finde fx. en artikel om Hitler. Så søg på noget. Jeg prøver med "Rusland". Så popper siden op: Og jeg skimter siden, for at finde et link der kan føre mig et skridt nærmere artiklen om Hitler. Her er hvad jeg gjorde: Søgte på "Rusland" > Fandt link til "2. Verdenskig" > Fandt link til "Adolf Hitler". Så tæller man ellers bare hvor mange artikler man var inde på. Så jeg var vel inde på 3. Håber i forstår det. ![]() Man kan jo osse prøve med en anden eller noget andet. Der er kun en regl: Du må IKKE søge på noget du ved vil give et direkte link derind ( Rusland var måske ikke et så godt eksempel men hva faen' :P ). - Dette er ren tidsfordriv, så kom ikke med dårlige kommentare. ![]() - GoC Sidst redigeret af SnydAdmin; 27-06-09 kl 12:31. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:44.

Linear Mode