|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
frit forum ?
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
emperor
![]() ![]() Medlem siden d.: May 2008
Sted: ørsted, 20 km fra randers
Alder: 20
![]()
|
hej er en af de gamle fra det tidligere snyd.dk og synes, at huske, at vi havde et "frit forum" eller noget i den stil og ville så lige høre om der kommer sådan et, når der er nok medlemmer på siden, eller om det er noget i har glemt/ikke ønsket at have på siden.
napoleon |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Napoleon
![]() Og velkommen til forummet. Nu er jeg ikke samme ejer som havde snyd.dk tidligere så er ikke helt med på hvad du tænker på med et frit forum. - Frit som man kan snakke om alt mellem himmel og jord? - Frit som at man ikke behøver at have en bruger for at skrive? Hvis det er den første, vil jeg da meget gerne oprette et forum/tråd herinde hvor i kan snakke om alt mellem himmel og jord hvis det ønskes. Planen er at lade jer brugere bestemme det meste af hvad der sker herinde, og jeg skal så nok sørge for det tekniske omkring hjemmesiden er i orden ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
emperor
![]() ![]() Medlem siden d.: May 2008
Sted: ørsted, 20 km fra randers
Alder: 20
![]()
|
jeg tænkte på den første mulighed:
"- Frit som man kan snakke om alt mellem himmel og jord?" Kan nu godt huske at der stod noget med at der var kommet en ny ejer, men var ikke helt sikker. Sidst redigeret af napoleon; 22-05-08 kl 16:14. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kan godt virke lidt forvirrende derinde i Bruger HQ. Men der er 2 typer billeder.
Avatar og Profil billede. Du havde kun uploadet et profil billede. ![]() Jeg har uploaded det samme billede til dig som avatar nu. Profil billede vises på ens bruger profil Avatar vises på indlæg man skriver Vil overveje hvordan det kan gøres smartere
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:08.

【ツ】

Linear Mode