|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
guild/klan over EMNE!
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink)
|
|||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ikke en tråd, fordi hvad nu hvis vi gerne vil spille flere spil over nettet, så ville det være nemmere at lave en helt tråd om en spil vi kan snakke om.
men jeg er med på ideen, hvis vi bare kunne finde en spil vi allesammen spillede ![]() vi kunne også lave en social gruppe med det? tråden: Silkroad Online
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... Sidst redigeret af themaster; 18-01-09 kl 16:48. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har oprettet et nyt forum til dette. Spil & Brugernavn - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil
![]()
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gælder alle spil. Men havde tænkt det til at være et sted vi kan finde hinanden. Fx. Opret en tråd derinde med spil navnet og fortæl hvem du selv er i spillet - så kan andre snyd.dk brugere melde ind hvis de allerede spiller det, eller har planer om at spille
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
måske skulle vi låse denne tråd? der er vidst ikke mere at sige
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
![]() |
| Tags |
| clan, gruppe, guild, klan, tråd |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
LinkBacks (?)
LinkBack til denne Tråd: http://www.snyd.dk/forum/forslag-ideer-ris-ros/768-guild-klan-over-emne.html
|
||||
| Skrevet af | For | Type | Dato | |
| Forum omkring Computerspil, Snydekoder samt Tips & Tricks i Spil | Denne tråd | Refback | 20-01-09 18:51 | |
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:47.

【ツ】

Linear Mode