|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
"costumize forum"
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det ville være fedt med sådan en knap som til ens profil. hvor man kan bestemme hva farve forumet skal ha. loade det eller noget og "linke det" så folk kan se hvordan forumets ser ud det ville være ornlig syg gangsta. vis det altså er muligt at lave sådan ting
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
Det vil jeg overveje. Altså at man selv kan skræddersy hvordan forummet ser ud. (Man vil så også være den eneste der kan se disse ændringer).
Jeg skriver det på min lange liste af To-Do's - så måske dette vil blive muligt en gang i fremtiden
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
ja
men det ville også være nice "vis" man kunne se hvordan de andres forum så ud på en eller anden måde måske under Board Style kunne der være forskellige bruger navne og så kan man ændre ens board style til det den valgte bruger har valgt? er ikke særlig teknisk men kan sagtens forstille mig det ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ja det lyder som en god ide
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:20.

【ツ】

Linear Mode