Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Generelt - Snyd.dk > Forslag, Ideer, Ris & Ros

Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv.

forslag

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 12-06-08, 13:41   #1 (permalink)
Unlocked
Guest

Vundne Tuneringer: 5

Lightbulb forslag

Hej alle

jeg har et forslag for af gøre det nemmer.

det er sådan af nå jeg foreksembel trykker på Sony PSP så kommer der all de der Kategorier og alfabetet, så trykker jeg på A i alfabetet så kommer der ALLE spil på snyd.dk med A. kan det ikke laves om så det kun er sony psp´s spil med a som vises?
Gammel 12-06-08, 15:05   #2 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Tak for forslag.. Jeg forbedre hvor jeg kan.

Men har oplevet problemer som går imod dit ønske.. Der er nemlig folk som dumper direkte ind i en kategori fra søgemaskinerne som ikke leder specifikt efter konsolbaseret men titlen..

Hvis de ender i en psp kategori og vil finde fx. GTA IV til PS3 og trykker på G, vil de kun de PSP spillene og tro snydekoden ikke er på siden og smutter igen.

Men vil huske dit forslag og retter måske nogle ting. Det er nemlig ikke optimalt lige nu

Faktisk tror jeg nuværende måde er bedst indtil vi har rigtig mange koder i databasen. Derfra kan man lave A-Z søgningerne kategori specifikke.

SnydAdmin er offline   Citer
Svar

Tags
forslag, ide

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:41.