|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
forslag
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Hej alle
jeg har et forslag for af gøre det nemmer. det er sådan af nå jeg foreksembel trykker på Sony PSP så kommer der all de der Kategorier og alfabetet, så trykker jeg på A i alfabetet så kommer der ALLE spil på snyd.dk med A. kan det ikke laves om så det kun er sony psp´s spil med a som vises? ![]() |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for forslag.. Jeg forbedre hvor jeg kan.
Men har oplevet problemer som går imod dit ønske.. Der er nemlig folk som dumper direkte ind i en kategori fra søgemaskinerne som ikke leder specifikt efter konsolbaseret men titlen.. Hvis de ender i en psp kategori og vil finde fx. GTA IV til PS3 og trykker på G, vil de kun de PSP spillene og tro snydekoden ikke er på siden og smutter igen. Men vil huske dit forslag og retter måske nogle ting. Det er nemlig ikke optimalt lige nu Faktisk tror jeg nuværende måde er bedst indtil vi har rigtig mange koder i databasen. Derfra kan man lave A-Z søgningerne kategori specifikke.
|
![]() |
| Tags |
| forslag, ide |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:41.

【ツ】

Linear Mode