|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Kunne Ikke Logge Ind
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Prøvede du så ikke at få tilsendt nyt kodeord når du ikke kunne logge ind?
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Du må meget gerne sende mig en personlig besked og forklare præcist hvad der gik galt og hvad der gjorde at du nu igen kan logge ind. Kan være det er noget teknisk jeg skal have rettet op på.
Og velkommen tilbage ![]()
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Btw, nu vi snakker log-in, så kan jeg i øvrigt ikke logge ud!
Jeg får dette billede, når jeg er logget ud, men efter et refresh af siden, er jeg automatisk logget ind igen. ![]() Nå, hygge .Sidst redigeret af † Daniel †; 18-12-08 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() EDIT: Hvis du bruger Firefox, kan du gøre en anden ting ![]() Gå ind i fanebladet ''Funktioner'' -> ''Indstillinger...'' -> ''Privatliv'' -> ''Indstillinger...'' og fjern så fluebenet fra alle felter, undtagen ''Gemte adgangskoder'' tryk derefter på ''Ryd nu...'' Nu burde det ikke være et problem(Genstart dog lige Firefox for at være helt sikker )Sidst redigeret af Taizun; 18-12-08 kl 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
Yep som Taizun skriver.
Problemet ligger i at da du har sat flueben i HUSK MIG tidligere er der blevet lagt en cookie på din computer.. Når du så logger ud er det bare din nuværende session der logges ud af - cookien er bevaret til næste gang du igen besøger siden / F5. Eneste vej ud er at slette din cookie manuelt.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det tænkte jeg nok. Men kan det virkelig passe, at jeg hver gang skal gennemgå denne procedure? Det gælder jo også alle andre brugere. Det er nu alligevel meget morsomt, at der så står "All cookies cleared".
Sidst redigeret af † Daniel †; 19-12-08 kl 07:18. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
(skal bare have fundet stedet.... det er jo en sand labyrint i sprogpakken xD) ![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
"alle Cookies er fjernet"
det kan i oversætte den til
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Hvilket det så ikke er for nogle.
Tror der skal stå noget mere, om feks. at man skal tjekke efter feks i sin cookies/cache.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:58.

)

【ツ】

.

(skal bare have fundet stedet.... det er jo en sand labyrint i sprogpakken xD) 

Linear Mode