|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
[INDEKS] HJÆLP til xbox 1 med hdd
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2011
![]()
|
heeej
spørgsmålet omhandler den galmle xbox med hdd har lige købt den brugt på nettet hvordan hopper man ud af et spil for at spille et andet unden at skulle slukke/tænde den hvær gang + hvordan ligger man flere trainers ind på den + nye spil på den ved ikke om den er chippet har en anden xbox med chip hvor den sidder udvendig, den ved jeg hvordan man gør det på, og den kombo på joypad virker ikke på den anden, derfor spørger jeg jer om hjælp den som det drejer sig om har jeg kun kunne finde disse info: EvoX M7 EvoX v+3935 jeg søger hjælp ang. hvordan man kommer ud af et spil man er inde i og vil tilbage og spille et andet uden at man skal slukke for den mvh. Thomas Hoffmann |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2011
![]()
|
der gik lidt rod i det det skulle stå at jeg har en anden xbox hvor der sidder en chip udvendig, og det er IKKE den jeg søger hjælp til men den anden som jeg lige her købt hvor jeg kun kunne finde disse info på, via kikke de menyer igennem som er på den
EvoX M7 EvoX v+3935 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, da jeg selv har brugt den gamle Xbox meget (Som jeg så stadig går idag) har jeg lidt problemer med at forstå hvad du mener. Altså ALLE FORMER FOR ÆNDRING AF XBOXENS SOFTWARE ER FORBUDT DETTE INKLUDERER "TRAINER" SOM DU SIGER.
Det er ikke muligt at lægge dine spil på HDD`en (Altså Hard-disken) på den gamle Xbox. For at skifte spil. Er det bare med at trykke på "Eject" knappen, hvorefter Xboxen vil gå til dit "Dashboard" Efter det kan du sætte et nyt spil i. Hvis det ikke var det du mente. Vær venlig at ud-dybbe det lidt bedre. Cheers, Nugat |
|
|
|
| Skulderklap til @nugat@ af: | Soyaman (21-02-11) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du føler dig lidt doven kan du trykke på guide knappen, og så Y, dette vil tage dig ud til dashboard uden du behøver gå heeeeele vejen over for at få disken ud.
![]() Og som Nuggat sagde kan vi ikke hjælpe dig med trainers mm., da det ikke er lovligt at modificere software på nogen som helst konsol. |
|
|
|
| Skulderklap til God of Cheating af: | @nugat@ (21-02-11) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:34.

Linear Mode