|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Singleplayer mods/hacks
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey allesammen !
Vi havde på et tidspunkt et sub-forum hvor man kunne udveksle forskellige mods og hacks til spil. SnydAdmin slettede godt nok den del af forummet efter lidt tid, grundet folk der udgav hacks til diverse online spil såsom CS osv. Jeg tænkte på om det kunne overvejes at genåbne den del af forummet? Måske bare med et navn der var lidt mere tydeligt, så man ikke kan gå forkert, hvis i forstår. ![]() Jeg kunne personligt godt tænke mig at lege med spil som Fable: TLC og GTA SA, og den slags gode klassiske spil som ligesom bare dør ud med tiden. Her er eksempler på sider med mods: GTA Garage FableTLCMod Kunne være fedt hvis det kunne overvejes ! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan lide Idéen
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ideen er meget god, men vil hacks også indgå trainers eller hvis du ved hvordan man hacker, og vil det kun være til spil man må hacke?
Jeg syntes kun det bør være til spil så man f.eks. Ikke viser hvordan man Jailbreaker en iphone for det er ulovligt.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
lundhal har ret, KUN til spil, (ikke online) men så som gta sa.. (bare det ikke er online)
Og når vi er ved jailbreak, så var jeg i kolding storcenter, og inde i FONA, der havde de den nye iphone 4... Den var jailbreaket, så er det der jeg tænker, det er da ikke god reklame for apple..
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
se i mit link: Hvad er Jailbreak? | iPhone Installer Net
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jailbreak kan bl.a. Tillade dig at installere gratis apps på din iphone, og det er ulovligt
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
nu ikke kom for godt igang med det der jailbreak snak så bliver tråden låst og det er ikke godt.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 24-10-10 kl 20:21. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
Edit! = Kan ikke slette dette indlæg!
Hjælp!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci Sidst redigeret af Blackjack; 24-10-10 kl 22:26. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
fixet nu jeg mente låst.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:34.

Linear Mode