|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Mangler: Backup af filer mini guide
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der sidder en med lysten til at skrive en lille guide i hvordan man laver backup af filer på PC, ville det blive modtaget med glæde.
Skal være en guide som forklare det så alle kan forstå det. (evt. hjælp hinanden til at lave en fuldendt guide) Vil bla. bruge det til snydekoderne i indekset hvor jeg så vil linke til backup guiden. Fx. herfra Mass Effect – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Vi har allerede en del spil i indekset som kræver redigering af filer, hvor backup altid tilrådes. Laver et forum snart som vil kun vil omhandle hjælp og guides. Fremover kan vi så linke til dem når folk spørger om ting vi allerede har beskrevet.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 05:47. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Den er til at forstå
![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
Yep, det var en god guide af Daniel
![]() Jeg har fjernet guiden herfra og lagt den i sin egen sticky tråd i hjælpe forummet: http://www.snyd.dk/forum/guides-walk...ler-guide.html Tak Daniel. Nu kan jeg linke til den fremover når der skal skrives om backup af filer
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:39.

【ツ】

.
Linear Mode