|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Kopiring på Snyd.dk.
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey. det er Blackjack once agian
nå men jeg har lagt mærke til at når jeg kopier koder ud fra snyd.dk Får man en masse af de der side reklamer med og kommentare og koderne står med meget små skrift, eller man bruger ''Ctrl + P'' står der 1-19 sider!!!! puha! og man kan ik' Kopirer det markerede på siden?? (eller's er det kun min pc )... og som jeg har lagt mærke til på andre snydekode sider er der så'n en -- Copy - knap eller så'n noget så man kun får koderne med på papiret med en Dejlig stor skrift. hvis det kunne komme på snyd.dk Kunne det blive en mega fed Opdatering ![]() M.v.h - Blackjack - Signature Designer - Let the Cheats be With You.
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja det kan jeg også nogen lunde men også sådan så man bare lige kan klikke på en knap så har du alle koderne ud af din printer
Easy right ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Jo jeg vil prøve at lave en printvenlig funktion, hvor du ikke vil behøve at markere tekst først, men blot trykke på print og den kun printer snydekoderne (bliver uden kommentarer da det netop bliver mange sider). Bliver en af de kommende dage at jeg har det klar
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:07.

nå men jeg har lagt mærke til at når jeg kopier koder ud fra snyd.dk Får man en masse af de der side reklamer med og kommentare og koderne står med meget små skrift, eller man bruger ''Ctrl + P'' står der 1-19 sider!!!! puha! og man kan ik' Kopirer det markerede på siden?? (eller's er det kun min pc
)... og som jeg har lagt mærke til på andre snydekode sider er der så'n en -

【ツ】
Linear Mode