|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Anmeld fejl på siden
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#82 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
ahh ok Prøv evt at forklare det med ord så jeg er helt med på hvad det er du mener er galt med siden, så vil jeg prøve fikse hvis det er et generelt problem. (har du evt. prøvet med andre browsere og set om det er det samme problem der?)
|
|
|
|
#83 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Når man går ind i "Snyd Ranking" så kommer det sådan en kæmpe lang linde hvor der står vilken side vil du gå.
Screenshot (Men meget længere rigtigt): Og den fortsætter til nr. 395. Ved ikke om det bare er min computer ligesom alle de andre fejl her på siden men prøv lige at kigge.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-03-10 kl 07:19. Grund: fjerner lige billede - jeg retter fejlen |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#84 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Det er nu rettet
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Senior Medlem
[Til snyd admin] Angående fejl på siden i "Select baren øverst" har jeg fundet ud af at tage screen prints ;D og har lagt nogle billeder ud har forsøgt med en 19 tommers skærm 1024x768 (Med 75 Hz og klonede skærme [Bærbar og min eksterne skærm]
Har lagt nogle billeder ind angående min indstilling med skærm og problemet på siden |
|
|
|
|
|
#87 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
|
|
![]() |
| Tags |
| anmeld, anmeld fejl, bugs, fejl, forkert, melding, rapport, snyd |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:26.

Prøv evt at forklare det med ord så jeg er helt med på hvad det er du mener er galt med siden, så vil jeg prøve fikse hvis det er et generelt problem. (har du evt. prøvet med andre browsere og set om det er det samme problem der?)
【ツ】

Linear Mode