|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Anmeld fejl på siden
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#51 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
For at sige det simpelt hvad den funktion gør: Den finder alle de søgninger der kommer fra søgemaskinerne, og der hvor snyd ligger på side 2 på en given søgning, opsnapper jeg linket de kommer ind på og linker det sammen med det personen havde søgt på. Derved vil siden direkte være med til at give de sider der ligger på side 2 i Google, et boost så vi ryger op på side 1.. Dette sker pga. vi linker til netop denne term internt på siden. Der sker så nogle fejl-hits nu og da, fx. denne du nævner der ikke rigtig er super relevant for det folk faktisk har søgt på i Google.. Men kan så være signal til os om at sådan en kode kan være potentielt populær og vi kan oprette den i systemet. Ok, ved godt dette lød lidt kringlet.. Men den funktion vil nu og da vise nogle forkerte ting. Jeg holder også øje med den og vil rette til nu og da
|
|
|
|
#53 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
aha jeg forstår
.. og ja det er da meget snedigt.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
http://www.snyd.dk/forum/gratis-spil/111-play.html
|
|
|
|
#56 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: jorden
![]()
|
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Derudover mener jeg også at det er problem der opstår når man opdaterer siden forkert, ved f.eks. at bruge Tilbage-knappen i sin Browser, for at komme tilbage til spillet, eller ved blot at opdatere siden i spillet. Når man vil genstarte siden/spillet korrekt, efter at man er kommet ind på Highscor siden, bør man trykke på knappen hvor der står ''Spil XXXXX'', hvor ''XXXXX'' er spillets navn. Vil dog lige sige at dette muligvis ikke er 100% korrekt, så hvis Admin lige kunne bidrage på dette punkt, ville det være super.
|
|
|
|
#59 (permalink) | |||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
Sted: Jorden
![]()
|
Har lige nogle fejl - eller nærmere kode beskrivelser der kan misforståes
![]() Citer:
- Age of Mythology: The Titans - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Citer:
- Age of Mythology: The Titans - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Dette er godt nok måske ikke en fejl, men lægger den bare lige med her ![]() I Warcraft 3 - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Der synes jeg at detn GoogleAds plankét der lægger lige under WC3 billedet skal fjernes, da den laver linebreak for mange af koderne. Det er bare looked for dén side, men da kan forvirre en smule. Bare ryk det ned i bunden e.l. ![]() Det er i hvert fald så'n på mit Internet Explore 7 ![]() EDIT: Også på mit Google Chrome, dog ikke helt ligeså mange ![]() //Sheepy ![]()
Sidst redigeret af Sheepy; 05-07-09 kl 21:38. Grund: Google Chrome testet |
|||||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Sheepy | SnydAdmin (06-07-09), † Daniel † (05-07-09) |
|
|
#60 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| anmeld, anmeld fejl, bugs, fejl, forkert, melding, rapport, snyd |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:26.

【ツ】

.. og ja det er da meget snedigt.

-
-

Linear Mode