|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Anmeld fejl på siden
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#111 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Lyder godt nok mærkeligt. Har du nogle ting kørende på computeren der rydder op i dine cookies jævnligt? Kan være et eller andet lille "smart" program der måske udgiver sig for at være en "Computer cleaner", men faktisk bare fucker ens computer op ved at konstant slette de filer og data man faktisk har behov for, for at kunne ting som at være konstant logget ind på Snyd og andre lignende fora/hjemmesider. Og hvilken antivirus og anti-spyware program benytter du? Ved ikke om en af dem muligvis har en indflydelse.
|
|
|
|
#112 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
anti-virus program. eller's ikke andet....
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
Moderator
Når man indsætter billeder i forummet, har de det med at forsvinde efter lidt tid.
Eksempel: hold styr på dine spil på steam!! Man kan hverken se MAXIMUM's eller mit billede. Den første times tid billedet var indsat, var det synligt. Derefter forsvandt det.
|
|
|
#114 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() Jeg oplevede den her fejl. Som I kan se så har jeg kun 1 billede som er i mit signatur, men den siger at der er 2? EDIT!: Ok jeg fandt ud af hvad problemet var. Det var fordi jeg havde smilies på, som også talte som et billede. Min fejl ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 09-09-10 kl 16:45. Grund: Nej vent fandt ud af fejlen |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#115 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Man logger "ikke" ind i Opera (se video: snyd.dk - TheComputerError's library)
|
|
|
|
|
|
#118 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#119 (permalink) |
|
Moderator
Kort og godt:
Når der i sætninger forefindes et ord hvor bogstaverne "P" og "R" står side om side, ændres de 2 bogstaver til "Google Page Ranking", efterfulgt af resten af ordet. Eksempel: Præmie Ovenstående ord er Præmie (Har brugt BBKode for at omgå fejlen) - men som du kan se, har den ændret det til "Google Page Rankingæmie.
|
![]() |
| Tags |
| anmeld, anmeld fejl, bugs, fejl, forkert, melding, rapport, snyd |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:25.

【ツ】

Linear Mode