|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
man kan ikke skrive lange meddelser + edit virker ikke hvergang
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
altså da jeg skulle indsætte min koder og tips til mortal kombat, så virkede det ikke, fordi der var for mange.... kunne du ikke ændre den?
og når jeg skal editere meddelsen så kan man det ikke (jo første gang man ser den så kan man, men ikke bagefter)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Længden er sat op til 20000 tegn nu.
Det med edit er pga. jeg har tidsbegrænsning på. Efter en given tid kan man ikke editerer sine beskeder mere og det er faktisk meningen sådan. Ønsker ikke at folk skal kunne editerer i gamle beskeder af en lang række årsager.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
oh ok... det var bare fordi, at jeg ikke skulle lave en ny indlæg, bare fordi jeg skal skrive en ny kode, så i stedet kunne jeg editere den første post.
men ok det er fint som det er nu, og takker for den extra plads.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Jep den er ændret nu takker
den fulde version er i den første post i kode format så det ikke fylder
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:43.

【ツ】
den fulde version er i den første post i kode format så det ikke fylder
Linear Mode