|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
kategori PSOne
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg undre mig lige over hovrfor der ikke er er en kategori til PS 1
pga at de kan spilles på PS 2 og nogle af de bedste spil der har været har jo være på SP 1 bla Final Fantasy, Tekken osv... eller skal det indgås i kategori PS 2
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
tja... hvorfor ik? det lyder som en god ide og alligevel kender jeg mange spil måske burde vi også lave koder til dem
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
StarFox-Gamer
![]() |
Citer:
Men kan forestille mig, at det vil virke lidt for rodet under Nintendo-delen, hvis alle deres konsoller skal have hvert sit sted. Og hvor mange vil egentlig benytte sig af dem? Synes en generalt "Retro-del" vil være godt under Nintendo. Det er selvfølgelig ikke noget, som jeg skal bestemme. Redigeret: Efter at have kigget under Microsoft og Sony ser jeg, at de har et forum til alle deres konsoller. Det vil jo være oplagt at give Nintendos konsoller en forum-del eller en retro/del. Sidst redigeret af Anti-Sony; 10-07-08 kl 23:42. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
StarFox-Gamer
![]() |
^Øh ja? Men der er ikke oprettet en del, hvor man kan skrive om Nintendo 64, Super Nintendo Entertainment System, Nintendo Entertainment System og Gamboy'erne.
Der er kun oprettet for de nyeste konsoller; Wii, Nintendo DS, GameCube og GameBoy Advance. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:16.

pga at de kan spilles på PS 2
og nogle af de bedste spil der har været har jo være på SP 1 

- moderator siden september 2008.

Linear Mode