|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Forslag til afstemningen i indekset
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
uhm... det var nok derfor PM blev opfundet :P
men ja jeg ved godt at den blev glemt. men what ever jeg poster den alligevel.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 16-04-09 kl 22:53. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe. det går ikke at vi stiller et spørgsmål uden at have det rigtige svar
men ellers meget godtCiter:
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
hvad er en trainer?
- et spil træner? - et program som gør det lettere at spille spillet - en program til snydekoder Er emulatorer(med spil) lovlige? - Ja da! - Kun hvis man spiller spillene som man allerede har. - Nej den er ulovlig Hvilken er disse spil tror DU er mest populær? - Counter strike (PC) - World of warcraft (PC) - Mario (alle konsoler) - pokemon (alle konsoler) - Grand Theft Auto (pc) - little big planet (PS3) (flere kan tilføjes her) hvor langtid bruger du på at spille om dagen? - 1 - 3 timer - 4 - 6 timer - 7 - 9 timer HAPPY SOMMER OG EKSAMEN! PWN LÆRERENE TIL PRØVERNE! med din viden ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Game Freak!!
Citer:
GTA GTA 2 GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas GTA Liberty city stories GTA Vice city stories GTA IV GTA Chinatowns Så der er min. 9 ![]()
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Derudover glemte du GTA London 1969 som er en udvidelse til GTA. Sådan her tror jeg han tænkte: GTA + GTA London 1969 = 1 GTA2 = 2 GTA3 + GTA Vice City + GTA San Andreas + GTA Liberty City Stories + GTA Vice City Stories = 3 GTA4 = 4 GTA Chinatown Wars = 5 Så ialt 5 titler. Grunden til at jeg grupperer dem sammen, er fordi at GTA3, San Andreas, Vice City, osv. hører under GTA3 i en forstand. Grunden til dette, er fordi at R* har brugt samme grafik/spil-motor igennem alle disse titler. Men derved ville det også være forkert at spørge "Hvor mange spiludgivelser er der blevet lavet af GTA". Man skal netop huske på at GTA Vice City og San Andreas er 2 spil for sig, og ikke ét og samme, selvom de benytter sig af samme motor. Derfor burde spørgsmålet måske mere lyde således: "Hvor mange opgraderinger har der igennem tiden været i spillene Grand Theft Auto" Eller lign.. Dette kunne dog nemt gå hen og blive misforstået af mange, så den nemmeste løsning ville nok bare være at ændre svarmulighederne ![]()
|
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
oh ja jeg glemte helt denne her....
altså jeg tænkte på netop på den måde fordi jeg brugte universets dårligeste kilde. http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(series) ja jeg så at der står 14 spil men jeg tænkte så på serien (eller era ifølge siden) ja dette var så min lidt dovne fejl -_- ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 30-05-09 kl 20:35. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Game Freak!!
Citer:
![]()
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator
Som jeg skrev, så satte jeg dem op alt efter hvilken motor de bruger, og Chinatown Wars benytter ikke samme motor som GTA4, men en helt 5. motor, som jeg dog har haft lidt besvær med at finde navnet på. Det eneste jeg fandt ud af, var dog at det var en special-lavet motor, og jeg ville gætte på at det er en blanding af GTA2 og GTA3 motorne med dets egne små ændringer.
|
![]() |
| Tags |
| afstemning, poll |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:21.

men ellers meget godt

Linear Mode