|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Ændre sine post.
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
http://i43.tinypic.com/xbk5cx.jpg Havde ikke regnet med at billedet ville være så stort i den anden tråd, så giver bare linket. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
er du logget på? for ellers kan du jo ikke ændre i den... du kan se om du er logget på øverst på siden
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
hvis han ikke var logget på kunne han ikke se forummet
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ork jo det kan man sagtens.
når man ikke er logget på kan man sagtens se forumet + de andre poste det kunne jeg værdfald når jeg ikke er logget på
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du har skrevet 30 indlæg vil du automatisk blive tildelt en ny brugergruppe hvor du har mulighed for at rette i gamle indlæg.
Dette er lavet da vi har haft problemer med nogle nye brugere der misbrugte edit funktionen. Siden du har indsendt snydekode og har brug for edit, tildeler jeg dig lige denne brugergruppe manuelt. Test lige om ikke du har mulighed for at editere.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 28-03-09 kl 15:31. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Citer:
Sidst redigeret af nikorayu; 28-03-09 kl 16:29. Grund: test for at jeg kan ændre post. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| spam, titel |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:39.

- moderator siden september 2008.

【ツ】

Linear Mode