|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
Ang. banning af en bruger
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det slog mig ret hårdt da jeg fandt ud af at en bruger var blevet bannet, han havde vist nok opfordret til hack og linket til en scam hjemmeside men var det virkelig grund nok for at banne ham? Ville en advarsel ikke have ordnet den her sag?...
Det viste sig senere at brugeren rent faktisk lavede et indlæg der kunne gavne hjemmesiden... Vil høre fra jer mods og Admin om hvor grænsen gør før man bliver bannet?... Dette er brugeren jeg taler om Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil - Se Profil: boye |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men, uanset hvor stor en indsats man har gjort for siden, vil man blive straffet på nøjagtig samme måde som enhver anden, hvis man overtræder reglerne for Snyd.dk, eller en anden side. Boye er bannet i 2 uger, fra og med idag. Hvis han efter de 2 uger ikke har indset sine fejl, vil han som følge blive bannet permanent.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
Glad for at se at man ikke bliver permanent bannet for den første fejl man begår men 2 uger, er det ikke lidt for meget?
At blive bannet for at linke til sådan en hjemmeside og opfordre til hack, hvad så med alle de andre der har gjort det samme som ham?... Hele ideen med denne tråd er bare at jeg vil have fastsat nogle regler herinde på forumet til hvad der kan føre til en ban... På Snyd.dk's regler står der at gentagende brud på reglerne vil føre til et ban... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Han hackede selv. Det han gjorde, var at opfordre folk til at videregive deres brugeroplysninger til ham, så han kunne stjæle andres værdier på deres bruger på habbo. Dette kan, hvis man er over den kriminelle lavalder, straffes med endda fængsel i op til 6 måneder. Derfor valgte jeg at banne ham med det samme, i 2 uger. I de 2 uger, vil jeg forsøge at få hans side lukket, samt få hans bruger på habbo spærret(Dette er selvfølgelig Webbyen og habbo's job. Jeg videregiver blot oplysningerne omkring hans side, samt hans optræden her på Snyd.dk). Et ban på 14 dage, er efter min mening, en tilpas straf. Jeg vil tage dit forslag om ''Ban-Perioder'' op med resten af Snyd.dk Teamet, da det er rimelig relevant.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
Citer:
Jeg vil ikke skrive videre i dette emne da jeg har fået det svar jeg søgte efter... I må enten låse eller lade den være åbent for yderligere spørgsmål ang. bans... |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Jeg vælger at lade tråden stå åben, så andre har mulighed for at komme med deres indvendinger eller råd til hvad de synes om disse straffe vi giver. Dog vil enhver form for ''had'' eller brug af skældsord i denne tråd blive set bort fra, og slettet.
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
godt at i kun banner dem i 2 uger. men 2 uger er ikke særlig meget (efter min mening). fordi så bruger man tiden på at gå på andre sider og lave disse ting.
men jo hvis det igen så vil det kun være rigtigt at banne dem permenent. ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En bandlysning på 2 uger synes jeg lige er krasbørstig nok, ifølge min mening.
Det er nærmere bots der skal slås hårdt ned på fremfor vores brugere. En venlig privatbesked til den uvidende person, hvori man kort fortæller hvad vedkommende har gjort galt, er rigeligt i mine øjne. Faktisk har vi ingen nedskrevne regler, der sort på hvidt pointerer, at du ikke må vejlede andre på "skråplan" med henblik på hacks - vi havde sågar et forum i sin tid, som udelukkende blev brugt til hacks og lign., men blev med god grund fjernet, da den overordnede regel var: "Kun hacks i singleplayer", hvilket folket synes at overtræde utallige gange. Så jeg vil alt i alt mene, at denne bandlysning var totalt unødvendig og ikke retfærdigt givet, men det er blot min mening. Sidst redigeret af † Daniel †; 22-03-09 kl 18:38. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
principielt vil jeg også mene et ban er lige i overkanten, men nu har jeg ikke lige fået set hvad den pågældende skrev.
Men hvis han opfordrede brugere af snyd.dk til at vidergive ders login oplysninger til ham via en hjemmeside, så han kunne misbruge dem, er 2 uger slet ikke nok - hans IP vil være bannet for altid så. Men generelt jo, så tager vi lige en snak med folk over PB/tråden først og fortæller vores regler og holdning til tingene.. Kan man ikke forstå det, benytter vi os af bans - tidshorisont er afhængigt at den forseelse de har lavet
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
jeg syntes ikke det er en særlig grov straf. at scamme er virkelig noget lort som burde fjernes, at fjerne ham fra snyd i 2 uger må være et godt stykke tid til at tænke over tingene
desuden kan man jo heller ikke bare hjælpe lidt på siden og så bryde reglerne bevidst. jeg syntes dog der er kommet rimelig mange hack links osv på Snyd.dk, det er fint de bliver fjernet og folk bliver advaret men det er dog stadigvæk ikke helt det der skal til.. jeg vil forslå i skriver snyds regler ned på et indlæg så alle kan læse det og evt smide et link en som man kan trykke på så man kommer til regl siden når man opretter sig (eller bliver auto-vidrestillet) så folk får en chance for at læse reglerne det er jo en snyd hjemmeside og det er vel lidt svært at forstå hack ikke er tilladt på en hjemmeside hvor man bruger "snyd" osv. vi burde give klart besked om at hack ikke er tilladt nogen steder eller noget i den stil det er jeres beslutning men bare der sker noget for jeg har set rimelig mange hack indlæg på det seneste
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:54.

- moderator siden september 2008.

【ツ】
men bare der sker noget for jeg har set rimelig mange hack indlæg på det seneste
Linear Mode