|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Forslag, Ideer, Ris & Ros Her kan du som bruger ytre dig omkring Snyd.dk. Hvad mangler vi, hvad kan gøres bedre, tilbyd din egen hjælp mv. |
en søgebjælke
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
som titlen siger kan vi godt bruge en søgebjælke, til at finde en tråd som man ikke kan huske hvor er.
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klik på Søg i menubaren hvor din Bruger HQ, FAQ Arcade er.
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
En søge-funktion er stort set standard på et forum. Har aldrig været på et forum uden denne funktion
![]()
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
god ide
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
det må jeg sgu nok sige! den havde jeg ikke lagt mærke til før nu (griner)
at fremhøve den vil nok gøre det nemmere for nye og gamle brugere af snyd.dk i får min stemme ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Man skal være lidt bekendt med søgefunktionen. Nogen gange kan det være lidt svært at bruge den... Hvis jeg får tid til det kan jeg prøve at lave en ordentlig guide på hvordan man bruger Søgefunktionen.
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
da jeg kan se at søge funktionen er google lavet så burde det ikke være så svært.
* indekere noget, men ved ikke hvad. fx. (ballon*) så kunne en af resultaterne være ballon skib?. men her er en video på engelsk om hvordan man bruger google. man kan endda bruge google som en downloder.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:19.

at fremhøve den vil nok gøre det nemmere for nye og gamle brugere af snyd.dk i får min stemme 

Linear Mode