|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil |
501 Darts Turnering Started on 06-17-2008
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er jeg med på
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
I am with you guys
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
øh... vi kan altså ikke registere vores high scores??
glem det....
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Held og lykke Foto2
Du skal vist have fat i de gode pile for at komme videre ^^Og mht. highscore, så ja ser det ud til at første spil i dart er den der registreres i turneringen, men ikke i den normale highscore. Trykker du på spil igen vil den score du får ikke tælle i turneringen, men derimod tælle på den almindelige highscore liste.. Virker lidt snørklet, men sådan systemet virker. Så husk at gå helt væk fra spillet og åben det op igen for at lave endnu et forsøg i turneringen
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:04.

【ツ】

Linear Mode