|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil |
request tråden
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg vil gerne forespørge de her spil
Dolphin Olympics 2 | Arcade | Action & Arcade Dolphin Olympics | Arcade | Action & Arcade og frem over vil dette tråd bruges til at forespørge spil ger
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt med sådan en tråd.
Problemet med lige dem her er at de ikke understøtter Highscore systemet her på siden. Ligger jeg dem ind vil jeg få PM konstant over at highscoren ikke dur.. Men det er sjove spil uden tvivl. Spil som er understøttet med highscores kan bla. findes her: ibpArcade Downloads - Free ibProArcade Games for your Forum - Så hvis i ser spil inde på den side vi skal have, siger i bare til.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
øh... man skal åbenbart logge på for at spille dem.
men altså den har en af de 2 spil som jeg spurte efter. ibpArcade Downloads -> Arcade ->View Scores Dolphin Olympics og jeg kan ikke lige registere mig endnu.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ok smukt - så var der sku en highscore version af spillet. - Har indsat det i arcaden.
http://www.snyd.dk/forum/gratis-spil/347-play.html
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
tak tak
her er lige et par stykker mere Edit af admin: De er allerede installeret ![]() Dolphin Dive Dolphin Air Balls
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
På min spilside er spillet Bubble Shooter utrolig populært, det burde være et must på enhver spilside.
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg har fundet et spil som der er fedt og ham som har lavet det siger at vi godt kan sætte det ind på vores hjemmeside. her er linket. http://uploads.ungrounded.net/482000/482772_flow6.swf så må i ordne resten
Flytter til request tråden - Daniel.
"If we're late in answering you, it's because we're munching sandwiches." Michael Collins Sidst redigeret af † Daniel †; 16-02-09 kl 05:53. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 17:00.

【ツ】

Linear Mode