|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil |
Gratis Flash Spil side oprettet - samt opdatering af de andre spil sider
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til dem af jer som godt kan lide disse små casual games:
Jeg har oprettet et nyt spilsite som vil komme til at rumme op til 10.000 gratis flash spil. Afventer lige svar fra min webhost - jeg har spillene, men mangler HD plads. Desuden har jeg opdateret selve snyd.dk's arcade sektion med en ny template. Om den er bedre ved jeg ikke, men nu får den lige lidt tid. Sidst og ikke mindst er der ved at blie fyldt flere spil på De Gratis Spil siden.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
endnu en hjemmeside hvor mange har du engeligt nu???
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Det er sgu mange. ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
har du ik noget bedre at lave?
stort O.o fra mig
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
min far siger computer er usundt :P vidste ikke en voksen kunne finde på at side foran computeren og spille dagen lang
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
spille? hvad får dig til at tro jeg spiller? Fordi jeg driver nogle spilsider er det ikke da ensbetydende med at jeg spiller dagen lang - ved ikke lige hvor gammel du er og hvor meget du kender til almindelig arbejde, men penge kommer ikke at sig selv og jeg arbejder op mod 80 timer ugentligt i mit eget firma. Efter det gider man sku ikke rigtig sidde og spille spil.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
oh, hvordan tjener du penge?
altså har undret mig over hvordan man skaffer "cash" ved at ha nogle hjemmesider
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
uha der er mange metoder
Men reklamer er nok den mest benyttede form for indtægtskilde hos private hjemmeside ejere. Men det afhænger meget af typen af hjemmeside. (Snyd.dk fx. skal blot kunne betale sig selv hjem mht. software/webhosting/domæne - så er jeg tilfreds)Har også reelle webshops som sælger produkter online, Jeg sælger viden/knowhow til andre erhvervsdrivende som vil bedre frem på nettet. Og generel konsulent ydelse i form af programmering/optimering for andre erhverv. Men det er kun op til ens egen fantasi - har man en ide kan nettet være en smart sted at få afprøvet den.
|
![]() |
| Tags |
| arcade spil, flash spil, gratis spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:58.

【ツ】
endnu en hjemmeside 

Tror jeg har over 40 individuelle hjemmesider fordelt i dk og udland

Linear Mode