|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil |
Gratis Spil på Steam! (100% lovligt og virker!)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
For tiden kører steam med et slags tilbud, så hvis man har grafikkortet Nvidia, så kan man få 4 gratis spil, eller hvis man har ATI, så kan man få 2 gratis spil. For nvidia: Portal: First Slice is free for all NVIDIA Gamers For ATI ATi Steam Offer Den tjekker bare om du har det grafikkort, hvis du har, så går den ind og betaler for de spil. - Og det virker, har det selv. (TinyURL for at få statestik! ) |
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til iJonas | danielkastholmc (17-04-10), Horsmark (31-12-10) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Øhm... undskyld at jeg siger det men det her er altså en forkert emne at lægge den i.
Og desuden så har jeg allerede lavet en tråd omkring det. Gratis spil fra steam!
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jahh. ehmm.. når jeg klikker på ''Get It Now'' så bliver de downloadet med det samme på begge sider med de forskællige grafik kort?? så venter lidt med at installere
før jeg er sikker
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
kigger da' lidt på den så ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Themaster har allerede lavet en emne om det.
~Låst~
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:52.

)

før jeg er sikker

Linear Mode