|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil |
Spil Arcade Spil på Snyd.dk
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tilføjet en spilsektion til Snyd.dk forummet her: Arcade Spil
Her kan alle registreret brugere dyste mod hinanden i små sjove flash spil. Jeg tilføjer spil løbende til spilsektionen hvis der bliver en interesse for det. Arcade delen er knyttet sammen med resten af dette forum. Opnår du highscores vil det fremgå af din profil og de beskeder du skriver i forummet. Vil desuden være mulighed for at lave turneringer mv. derinde. Check det ud. Opdateres løbende med nye spil - og de spil i giver dårlige rating vil blive fjernet med tiden.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af Taizun; 16-03-10 kl 15:55. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
nogle gange ja så ved jeg ikke hvordan den opdatere highscoren.
men ja DET ER DA FEDT!! en god tidsrøver. men jeg tænkte på et eller anden form for "multiplayer spil" altså over nettet. måske tegn og gæt? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det er da fedt!!! godt gået.
men jeg tænkte på en eller anden form for multiplayer. så vi kan spille sammen. på samme tid. men ja nogle spil ved jeg ikke helt hvordan man "submitter" highscoren. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja er godt klar over mange af spillene er lidt mærkeligt. Jeg prøver dem selv først når de er aktive på siden.
I må meget gerne give dem en Rating inde i arcade delen. Dem med dårlig karakter vil jeg fjerne og erstatte med nye spil. Og har i specifikke spil så kom gerne med ønsker her i tråden. - Vil holde udkig efter multiplayer spil (hvis de findes) - Sletter din turnering shadow ![]()
|
![]() |
| Tags |
| arcade spil, flash spil, flashspil, gratis spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:51.

【ツ】

Linear Mode