|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil |
Spil Arcade Spil på Snyd.dk
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#22 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ej hvor skod
![]() Jeg fik en score på 4020 i den her: http://www.snyd.dk/forum/gratis-spil/338-play.html Det er næsten dobbelt så meget som ham der ligger på 1. pladsen i den Men den gemte ikke min score, selvom jeg trykkede submit. Kom bare til en side hvor der stod min score ikke var blevet gemt. :SVed ikke om det er noget der kan fixes... Men håber da ikke det kommer til at ske tit ![]() |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det sker desværre engang imellem for os alle - dog sker det ret sjældent (jeg har ikke oplevet det i flere måneder).
Det er ret umuligt for mig at spore problemet, men har haft antennerne ude i diverse ibpproarcade fora. Finder jeg løsningen bliver det naturligvis fikset. Et Tip: Lad være med at bruge "back"/"tilbage" knappen i din browser når du har spillet et spil. Gå til highscoren og tryk på Spil igen. Hvis du trykker "back" efter at have skrevet en highscore vil du gå tilbage og bruge samme SessionID og derfor fejler næste spils highscore.
|
|
|
#26 (permalink) | ||
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
! Prøv igen.Citer:
Sidst redigeret af † Daniel †; 18-12-08 kl 17:50. |
||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| arcade spil, flash spil, flashspil, gratis spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:48.

Men den gemte ikke min score, selvom jeg trykkede submit. Kom bare til en side hvor der stod min score ikke var blevet gemt. :S

【ツ】

Linear Mode