Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Generelt - Snyd.dk > Arcade Spil

Arcade Spil Her snakkes der omkring arcade delen på Snyd.dk - vores egen flash spil samling med highscore mellem brugerne. Desuden forskellige forum lege og spil

Hawx

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 08-05-09, 19:43   #1 (permalink)
Senior Medlem

mathias66's Avatar

Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
mathias66 ser ikke for godt ud. Dårligt omdømme
Points: 3,035, Level: 33 Points: 3,035, Level: 33 Points: 3,035, Level: 33
Level up: 90% Level up: 90% Level up: 90%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Smile Hawx

er det bare mig eller føles H.A.W.X lidt som et arkade spil (på den fede måde med god grafik) det jeg mener er at flyet slet ikke har de samme begrænsninger som "rigtige fly" og at man f. eks nemt kan have over 260 missiler til en mission og vildt meget liv

alt i alt et super fedt spil
mathias66 er offline   Citer
Gammel 09-05-09, 15:02   #2 (permalink)
Game Freak!!

darkmagicDK's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: København
darkmagicDK er en populær bruger
Points: 6,260, Level: 51 Points: 6,260, Level: 51 Points: 6,260, Level: 51
Level up: 55% Level up: 55% Level up: 55%
Aktivitet: 50% Aktivitet: 50% Aktivitet: 50%
mener ikke at H.A.W.X er et arcade spil

Jeg mener det med missil delen er lavet for at man ikke skal et stæd tilbage, vente, blive ladet, hvorefter du kan flyve ud med 2-4 missiler igen.

hvad mener du med begrænsninger? kan ikke helt se hvad du mener, fart, styring og lign. er rimelig realistisk, efter det min morfar siger, der har arbejdet med sådanne ting i minimum 30 år

Det er selvfølgelig bare min mening
Gammel 10-05-09, 01:54   #3 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af mathias66 Se Indlæg
er det bare mig eller føles H.A.W.X lidt som et arkade spil (på den fede måde med god grafik) det jeg mener er at flyet slet ikke har de samme begrænsninger som "rigtige fly" og at man f. eks nemt kan have over 260 missiler til en mission og vildt meget liv

alt i alt et super fedt spil
Efter at have prøvet demoen vil jeg nu sige spillet lever op til de realistiske forventninger.
Det spiludviklere altid skal huske på, er at de ikke laver et spil alt for realistisk.

Dette spil synes realistisk, med sine ''urealistiske'' træk og funktioner, som ethvert andet spil også har. Hvis dette spil i al sandhed havde været et kamp-fly-simulations spil, ville det have været meget sværere at kontrollere flyet, og endnu sværere at have overblik over en dogfight.
Spillet bliver rigtigt nok kategoriseret som et kamp-fly-simulations spil, men dette er i en lavere grad, ligesom så mange andre spil vi ser nu til dags.

Et spil er ikke et ordentligt spil, hvis ikke det har nogle urealistiske træk/funktioner, hvis du spørger mig

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Gammel 12-05-09, 14:33   #4 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

sandt nok. det kan sagtens tage en pilot flere minutter at flyve tilbage for at få nye missiler og benzin. hvem gider dog bruge tid på det?
desuden er der heller ikke nogen 100% realistiske spil. prøv at forstil dig et skydespil hvor du har 1 liv og hver skud giver 1 i skade.

jeg syntes Hawx er et fint spil, jeg bryder mig bare ikke om de der fikanter og styringen er måske lidt overdrevet.
smag og behag

hvis jeg skulle dømme Hawx ud fra demoen ville jeg give det 3 ud af 5 stjerner.

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 16-05-09, 17:20   #5 (permalink)
Game Freak!!

darkmagicDK's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: København
darkmagicDK er en populær bruger
Points: 6,260, Level: 51 Points: 6,260, Level: 51 Points: 6,260, Level: 51
Level up: 55% Level up: 55% Level up: 55%
Aktivitet: 50% Aktivitet: 50% Aktivitet: 50%
Citer:
Originalt skrevet af Soyaman Se Indlæg
sandt nok. det kan sagtens tage en pilot flere minutter at flyve tilbage for at få nye missiler og benzin. hvem gider dog bruge tid på det?
desuden er der heller ikke nogen 100% realistiske spil. prøv at forstil dig et skydespil hvor du har 1 liv og hver skud giver 1 i skade.

jeg syntes Hawx er et fint spil, jeg bryder mig bare ikke om de der fikanter og styringen er måske lidt overdrevet.
smag og behag

hvis jeg skulle dømme Hawx ud fra demoen ville jeg give det 3 ud af 5 stjerner.
Firkanterne er da kun for at hjælpe, men hvis man roder godt, RIGTIG GODT ned i spillet kan man godt sætte dem fra

Enig, stjernerne er der omkring, da historien er meget det samme og det hele bliver for ensformigt

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:47.