|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Anmeldelser af Film Her kan du finde filmanmeldelser indsendt af brugerne på snyd.dk |
transformers (7.4.7) the movie
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Transformers (7.4.7) the movie
![]() Directed af Michael Bay Producent af Steven Spielberg Udgivet af DreamWorks Paramount Pictures United International Pictures Udgivet: 4 July 2007 i Danmark Indledning: For mange år siden i Japan kom den der en tegnefilm serie, hvor der efter lang tid kom en tegnefilm ud af det. Transformers the movie, som blev udgivet i 1986 blev en stor hit. Den kom til USA også som en serie, hvor efter man kunne købe action figurer, VHS osv. Nu efter mange år er der endelig kommet en rigtig filmatisering af den klassiske tegneserie. Historien: Tiden går langt tilbage i tiden. I en lille planet kaldet Cybertron. Et stor slag er i gang. Det er mellem det gode og det onde. Det gælder om at få nøglen til ultimativ kraft, men uheldigvis falder den i vores planet, Jorden. I nutiden møder vi Sam Witwicky, som går i ”high school” (gymnasiet i Danmark), hvor han ikke just er populær, men hans forfædre var en vigtigt del i en kamp mellem nogle ”rumvæsner” fra det ydrerum. For det viser sig nemlig at hans oldefar fandt et kort (som efter blev overført til hans briller), som førte til en nøgle, hvor den som besidder den får ultimativ kraft. Dette ved Sam selvfølgelig ikke, men da han skulle ud at købe sin første bil sammen med sin far, får han nogle sære oplevelser. Bilen kan køre helt af sig selv! Bagefter viser det sig at det den bil er en robot ved navn ”Bumblebee”. Nu bliver han udsat for trusler om at give brillerne til de onde decepticoner (ledet af Megatron), men i samme øjeblik bliver han reddet af Bumblebee og efter bliver han introduceret til de venlige og gode autobotter (ledet af den vise Optimus Prime). De fortæller ham nu det hele, den evige kamp mellem de 2 magter, om at forhindre at Megatron i at få nøglen til ultimativ magt og at hans oldefar fandt hemmeligheden. Grafikken: De har virkelig gjort sig umage dette her gang. Grafikken ser virkelig flot og detaljeret ud. Man lever sig næsten i filmen. Der er ikke noget at brokke sig over, det er virkelig smukt. Det er også en af de nye film, som bruger en mere avanceret grafik, i forhold til det der allerede er blevet lavet. Miljøet er også godt lavet, især når vi ser fra universet og anarkis i filmen. Stemmerne: Opimus Prime (Peter Cullen) har virkelig gjort det godt. Han lyder som han skal lyde. En meget klog og vis person. Skuespillerne kunne måske være lidt bedre til at udtrykke sig, men alle robot stemmerne har gjort det godt. Musikken og lyden: Musikken passer godt til filmens genre og scene. Ingen beklagelser. Lyden er også godt lavet. Alle de eksplosioner og robot lyde passer perfekt til filmens handling og atmosfæren. Samlet vurdering: Historie: 10/10 (Der er ingen beklagelser. Historien kan ikke blive bedre) Grafik: 10/10 (Der mangler ikke decideret noget, som kunne gøres bedre) Musikken/lyden: 9/10 (Musikken passer godt sammen og lydene er virkelig gode. Bare hvis skuespillerne havde lidt flere følelser, så ville det være perfekt) Samlet vurdering: 10/10!!!!! (Hvis du vil se smuk film sammen med familien, så er dette noget for dig. Hvis du er en fan af science fiction, så skal du se denne her film. Hvis du vil have noget at blive imponeret over så skal du se denne her film. Dette er en MUST WATCH! og dette skulle helt klart ses i biografen.) Lidt ekstra: Hør Optimus prime snakke fra filmen, (et valg som fansene har valgt) Transformers Movie - Official Site of Transformers: The Movie En sound track. I skal især høre denne her: Mutemath – transformers theme http://www.transformersalbum.com her er nogle billeder som også kan findes på deres hovedside Transfomers : Revenge of the Fallen : Summer 2009 kommentar: Så den lavet... puh jeg tror jeg holder lige en pause. ses. Dette er 100% gennemgået så i kan godt sende den ind hvis i vil. og billeder fra filmen kan ses i bunden.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 21-09-09 kl 19:24. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til themaster | SnydAdmin (20-09-09), † Daniel † (25-09-09) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
|
os for mig... Ville ønske man kunne se den i biografen igen.
når man ser den derhjemme får man ikke den der "feeling" af at være i filmen.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men med et godt surround-sound system, og en 42"+ Full-HD Widescreen TV, burde følelsen være tæt på ![]() Men ja, nogen film er skabt til biograferne. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
|
Citer:
men min computer er fortiden blevet sløv + at usb og disken ikke virker. Så jeg skal nok have den til repartion. (hov kom vist til at blive off-topic)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:32.

Den er stadig en af de bedste film jeg har set.

【ツ】

Linear Mode